سلفی پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید با جام‌هایش

سلفی پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید با جام‌هایش

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو ویرا پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید روز دوشنبه در مراسمی با این تیم وداع کرد و به دوران حضورش در برنابئو پس از 16 فصل خاتمه بخشید.

به گزارش فوتبالی، مارسلو با کسب سه جام در فصلی که گذشت توانست از خنتو با 23 جام عبور کند و به تنهایی به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شود، رکوردی که البته کریم بنزما آن را تهدید می کند. بنزما فقط چهار جام کمتر دارد که در فصل آینده این فرصت را دارد تا به مارسلو برسد.

باشگاه رئال مادرید به بهانه وداع مارسلو کل 25 جامی که این ستاره کسب کرده بود را آماده کرده بود تا ستاره برزیلی با آن عکس بگیرد. مارسلو نیز با همه این جامها عکس گرفت تا نشان بدهد که خیلی خوشحال است که به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل شده است.

مارسلو در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که فعلا قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد. مارکا از لیگ های ترکیه، قطر و امارات به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن اسم برده است. مارسلو همچنین در صحبت هایش گفت که هر چند که در این فصل نیمکت نشین بوده اما مشکلی با این قضیه نداشته چرا که سعی کرده که به جوان های تیم نظیر رودریگو، وینیسیوس و میلیتائو روحیه بدهد و با این کارش توانسته به رئال مادرید برای اتمام فصل خوبش با سه جام کمک کند.

4125