گل‌های هالند یکی کمتر از تعداد بازی‌های ملی!

گل‌های هالند یکی کمتر از تعداد بازی‌های ملی!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، ستاره تیم ملی نروژ که به تازگی به منچسترسیتی پیوسته است، عملکرد فوق العاده ای در تیم ملی کشورش یعنی نروژ دارد و آمار خارق العاده ای را در این تیم ثبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، در هفته اخیر از رقابت های لیگ ملت های اروپا که هفته چهارم بود، تیم ملی نروژ در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم ملی سوئد رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر دو سوئد را شکست دهد. این بازی در گروه چهارم از سطح دوم لیگ ملت های اروپا برگزار می شود و تیم ملی نروژ در حال حاضر صدرنشین این گروه است.

ارلینگ هالند در بازی نروژ مقابل سوئد عملکرد درخشانی داشت و توانست دو گل به ثمر برساند. هالند در این بازی همچنین یک پاس گل داد تا روی هر سه گلی که تیم ملی نروژ به ثمر رساند، تاثیر گذار بوده باشد.

هالند در حال حاضر 21 بازی برای تیم ملی نروژ انجام داده است و جالب اینکه 20 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است. یعنی تعداد گل های هالند برای تیم ملی نروژ فقط یکی کمتر از تعداد بازی هایی است که انجام داده است و بدین ترتیب او یک ستاره بی نظیر برای تیم ملی کشورش است و با این روند می تواند تهدیدی برای شکستن رکورد های ملی باشد.

1470