عکس؛ آنچلوتی و پاک کردن اشکش در مراسم خداحافظی مارسلو

عکس؛ آنچلوتی و پاک کردن اشکش در مراسم خداحافظی مارسلو

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو ویرا، مدافع چپ برزیلی و کاپیتان رئال مادرید به طور رسمی از جمع مادریدی ها خداحافظی کرد و یک مراسم وداع برای او برگزار شد و بدین ترتیب از باشگاه رئال مادرید خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، در این مراسم خداحافظی، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، در کنار فلورنتینو پرز نشسته بود و شاهد صحبت ها و سخنرانی وداع مارسلو بود. آنچلوتی هنگامی که مارسلو در حال صحبت کردن بود، احساساتی شد و مشخص بود که اشک از چشمان او جاری شده است. آنچلوتی یک لحظه با دست خود اشکش را پاک کرد تا مشخص نباشد و سپس برای مارسلو دست زد.

خود مارسلو هم در مراسم خداحافظی اش با باشگاه رئال مادرید احساساتی شد و اشک ریخت. در واقع مارسلو پر افتخار ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید از لحاظ جام است و با سابقه ترین بازیکن حال حاضر رئال مادرید بود.

اکنون با جدایی مارسلو، کریم بنزما به طور رسمی کاپیتان اول رئال مادرید می شود. در فصل گذشته هم بیشتر اوقات، بازوبند کاپیتانی بر بازوی کریم بنزما بود چرا که مارسلو بازیکن فیکس و ثابتی نبود و بنزما به عنوان کاپیتان دوم رئال مادرید بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست اما اکنون مهاجم فرانسوی دیگر کاپیتان اول رئال مادرید شده است.

1470