اشک‌های پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در مراسم وداعش

اشک‌های پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در مراسم وداعش

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو پس از شانزده فصل در حالی با اتمام قراردادش از رئال مادرید جدا شد که با 25 جام به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل شده بود.

به گزارش فوتبالی، مارسلو که در سالهای اخیر به شدت در رئال مادرید کمرنگ شده بود، در تابستان 2007 با مبلغ 6.5 میلیون یورو از فلومیننزه به رئال مادرید آمد که زمان ثابت کرد که خرید بسیار موفقی برای رئال بوده است. این بازیکن در دوران اوجش زوجی فوق العاده را با کریستیانو رونالدو در سمت چپ خط حمله رئال مادرید تشکیل داده بود و در یک سال اخیر نیز با جدایی راموس به کاپیتان اصلی رئال مادرید تبدیل شده بود.

مارسلو روز دوشنبه در مراسمی در برنابئو با هواداران رئال مادرید وداع کرد که نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد. در حقیقت مارسلو چندین بار در زمان اشاره به کارمندان باشگاه گریه کرد. مارسلو در لحظه ای از مراسم به رائول گونزالس شماره هفت اسبق رئال اشاره کرد که در روز تولد بچه اش به او هدیه داده بود که در آن لحظه هم دوباره اشک هایش سرازیر شدند.

البته مارسلو که همیشه شخصیت شوخی داشته، در پایان مراسم لبخند زد و از حاضران خواست که خوشحال باشند. وی همچنین با 25 جام خود که باعث شده تا به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شود، عکس گرفت.

4125