پیشنهاد فرانسوی‌ها برای ستاره 20 میلیونی فرانکفورت

پیشنهاد فرانسوی‌ها برای ستاره 20 میلیونی فرانکفورت

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن فرانسوی اینتراخت فرانکفورت از فرانسه و انگلیس پیشنهاداتی دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مارکوس کروشه، مدیر ورزشی باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان در گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌های آلمانی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه به خصوص ستاره این تیم چنین توضیح می‌دهد: "اگر بازیکنی قرارداد خود را تمدید نکند، شرایطی پیش خواهد آمد که باید باشگاه چنین بازیکنی را به فروش برساند."

قرارداد چند بازیکن با مقامات اینتراخت فرانکفورت آلمان در ماه ژوئن سال آینده میلادی به پایان خواهد رسید؛ بر همین اساس، مدیریت باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان باید شرایط مشخصی را در پیش بگیرد. از جمله بازیکن‌هایی که به زودی قرارداد آن‌ها با مدیران این باشگاه آلمانی به پایان خواهد رسید. از جمله این بازیکنان، ایوان اندیکا، مدافع بیست و دو ساله فرانکفورتی‌هاست. این بازیکن قبل‌تر پیشنهاد تمدید قرارداد مقامات باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان را رد کرده بود. از این جهت، ترک این باشگاه توسط این بازیکن بعد از چهار سال حضور در اینتراخت فرانکفورت محتمل به نظر می رسد.

خبرنگار نشریه آلمانی اشپورت بیلد در گزارش خود چنین می‌گوید که مدیران و مسئولان باشگاه اینتراخت فرانکفورت آلمان امیدوار هستند که دست‌کم یک پیشنهاد بیست میلیون یورویی برای این مدافع جوان تیم خود دریافت کنند.

اگر چند باشگاه به این بازیکن فرانسوی علاقه‌مند باشند، چنین قیمتی می‌تواند عملی شود. بنا به گزارش‌ها، مدیران و مسئولان دو باشگاه فرانسوی المپیک مارسی و موناکو شرایط ایوان اندیکا را از مشاور و مدیر برنامه‌های این بازیکن پرس‌وجو و بررسی کرده‌اند. به جز این دو باشگاه فرانسوی، هم‌چنین از باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلستان نیز به عنوان دیگر مشتری و خواهان ایوان اندیکا، ستاره بیست و دو ساله خط دفاعی تیم اینتراخت فرانکفورت آلمان نام برده شده است.

9404