جدی شدن علاقه چلسی به جذب مدافع ملی‌پوش و هلندی بانوی پیر

جدی شدن علاقه چلسی به جذب مدافع ملی‌پوش و هلندی بانوی پیر

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی به طور فزاینده‌ای علاقه‌مند به جذب ماتیاس دی‌لیخت، مدافع ملی‌پوش و هلندی یوونتوس است زیرا آن‌ها به دنبال تقویت خط دفاعی تیم خود و جایگزینی بازیکنان در حال خروج همچون آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن هستند.

به گزارش فوتبالی و طبق آن‌چه که توسط ماسیمو پاوان، روزنامه‌نگار ایتالیایی در گزارش اخیر خود آورده، مدیریت باشگاه چلسی انگلیس ماتیاس دی‌لیخت، مدافع تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط دفاعی باشگاه یوونتوس ایتالیا را به عنوان کاندیدای ایده‌آل برای جانشینی آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن در جمع آبی‌های لندنی معرفی کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی علاقه‌مند به حذف حکیم زیاش، وینگر مراکشی برای کمک به جمع‌آوری سرمایه است و مایل است تا هر پولی که از طریق فروش این بازیکن مراکشی به دست می‌آورد را برای خرید و انتقال ماتیاس دی‌لیخت از تورین به لندن دوباره سرمایه‌گذاری کند.

ماتیاس دی‌لیخت اخیرا نسبت به آینده خود در یوونتوس ابراز نگرانی و اعتراف کرده است که این باشگاه فصل ناامید کننده‌ای را پشت سر گذاشته است؛ اما احساس می‌کند که بهترین فصل خود را تا کنون داشته است. یوونتوس ممکن است علاقه‌ای به از دست دادن مدافع با استعداد خود نداشته باشد؛ اما اگر یک پیشنهاد به اندازه کافی بزرگ ارائه شود، بیانکونری‌ها ممکن است در صورتی که این بازیکن درخواست جدایی بدهد، با درخواست این مدافع ملی‌پوش و هلندی تیم خود موافقت کنند.

9404