پیشنهاد بواتنگ به مونیخی‌ها برای جایگزینی لواندوفسکی: مهاجم تاتنهام!

پیشنهاد بواتنگ به مونیخی‌ها برای جایگزینی لواندوفسکی: مهاجم تاتنهام!

پایگاه خبری فوتبالی - جرومه بواتنگ، ملی‌پوش پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و باواریایی‌ها هم اکنون مهاجم تاتنهام هاتسپر را بهترین گزینه برای جانشینی روبرت لواندوفسکی می‌داند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، سرنوشت روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و باشگاه بایرن مونیخ به احتمال فراوان مهم‌ترین موضوع در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو برای این باشگاه آلمانی خواهد بود. در شرایطی که مهاجم ملی‌پوش لهستانی به دنبال خروج از جمع شاگردان یولیان ناگلزمان در تیم بایرن مونیخ است، نام‌ها و اسامی مختلف بسیاری به عنوان جانشین و جایگزین برای ستاره ملی‌پوش و لهستانی خط حمله باواریایی‌ها مطرح می‌شود.

در این میان، جرومه بواتنگ، مدافع سابق تیم ملی فوتبال آلمان و بازیکن پیشین باشگاه نخست شهر مونیخ نیز نظر خود را اعلام کرده و هری کین، مهاجم تیم ملی فوتبال انگلستان و باشگاه تاتنهام هاتسپر لندن را به عنوان مناسب‌ترین گزینه ممکن برای جانشینی و جایگزینی روبرت لواندوفسکی می‌داند: "خیلی از مهاجمان بوده‌اند که من را تحت تاثیر عملکرد و بازی خود قرار داده‌اند. در حال حاضر بایرن مونیخ با داشتن روبرت لواندوفسکی بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال دنیا را در اختیار دارد. هم‌چنین می‌توان به کریم بنزما اشاره کرد. شخصا بلافاصله سعی می‌کردم هری کین را برای بایرن مونیخ جذب کنم؛ این نظر من است."

لازم به ذکر است که روبرت لواندوفسکی بعد از اتمام رقابت‌های فصلی که به تازگی به پایان رسید، در شرایطی که هنوز یک سال از قراردادش با سران باواریایی‌ها باقی مانده است، نوای جدایی سر داده و خواهان ملحق شدن به جمع آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون می‌باشد. این در حالی است که مقامات بایرن مونیخ نیز تمایلی به جدایی ستاره لهستانی تیم خود نداشته و در صدد این هستند که نظر این بازیکن را تغییر دهند تا بتوانند از وجود این ستاره گلزن در ترکیب تیم مونیخی برای مسابقات فصل آینده بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا نیز استفاده نمایند.

9404