گزارش‌روز؛ آخرین خبرها از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ایتالیا

گزارش‌روز؛ آخرین خبرها از نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ایتالیایی یوونتوس در تابستان امسال فصل نقل و انتقالاتی نسبتا شلوغی را در پیش خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، روزهای گرم نقل و انتقالات تابستانی به سرعت سپری می‌شود و هواداران یوونتوس در انتظار خرید ستارگان بزرگ برای فصل آینده هستند و در این میان تنها نام پل پوگبا تقریبا قطعی شده و به نظر می‌رسد او اولین خرید یوونتوس باشد.

آنخل دی ماریا:

گفته می‌شود یوونتوس پیشنهاد نهایی خود را به دی ماریا ارائه داده و یوونتوس در تلاش است برای کاهش رقم مالیات، با این بازیکن قرارداد دو ساله امضا کند، در حالی که دی ماریا فقط قرارداد یک ساله می‌خواهد. پیشنهاد جدید یوونتوس 7 میلیون یورو دستمزد به همراه پاداش می‌باشد.

آلوارو موراتا:

یوونتوس در حال بررسی ارائه پیشنهاد قرضی یک فصل به اتلتیکو مادرید برای موراتا به مبلغی معادل با رقم 10 میلیون یورو با امکان خرید دائمی 10 میلیون یورویی به علاوه مبالغی به عنوان پاداش است. در رابطه با همین بازیکن، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید می‌گوید: "آلوارو با یوونتوس قرارداد دارد و ما باید منتظر بمانیم تا یوونتوس به ما بگوید که آیا او می‌ماند یا خیر."

پل پوگبا:

پوگبا منتظر فراخوان یوونتوس برای امضای قرارداد است؛ این بازیکن دوباره پیراهن شماره 10 بیانکونری را بر تن خواهد کرد."

ماتیاس دی‌لیخت:

چلسی و منچستر یونایتد به دی‌لیخت علاقه‌مند هستند. در حالی که خوش‌بینی یوونتوس نسبت به تمدید قرارداد این بازیکن تا سال 2026 با دستمزد 8 میلیون یورویی به علاوه 4 میلیون یورو پاداش علاوه بر کاهش بند آزادسازی موجود در قرارداد فعلی وجود دارد.

پائولو دیبالا:

گفته می‌شود توافقات نهایی میان دیبالا و اینتر انجام شده و او به زودی قرارداد رسمی خود را امضا خواهد کرد.

مارکو آرناتوویچ:

یوونتوس روز گذشته با عوامل و نمایندگان آرناتوویچ دیدار کرد. یوونتوس هم‌چنان به دنبال بازیکنی برای ذخیره دوشان ولاهوویچ است. راسپادوری بسیار گران است و یوونتوس ترجیح می‌دهد که این بازیکن را دنبال کند.

کالیدو کولیبالی:

یوونتوس در انتظار مذاکره نهایی با کولیبالی مدافع ناپلی هاست. این بازیکن می‌خواهد ناپل را ترک کند ولی دی‌لورنتیس برای فروش این مدافع مبلغ چهل میلیون یورو طلب کرده است. ممکن است یوونتوس برای این بازیکن یک فصل صبر کند تا او را در فصل بعد به صورت بازیکن آزاد جذب کند.

9404