اشتیاق خاص ستاره جوان بایرن‌مونیخ پس از حضور در این تیم: باورنکردنی و مثل خواب و رویا!

اشتیاق خاص ستاره جوان بایرن‌مونیخ پس از حضور در این تیم: باورنکردنی و مثل خواب و رویا!

پایگاه خبری فوتبالی - عمر ریچاردز حضور در بایرن مونیخ را به یک رویا تشبیه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، عمر ریچاردز که از باشگاه دسته دومی ردینگ خریداری و به جمع یاران بایرن مونیخ ملحق شد، در رقابت‌های این فصل هفده بازی برای بایرن مونیخ انجام داد که در چهار بازی در ترکیب اصلی باواریایی‌ها قرار داشت. این ستاره جوان تنها یک پاس گل ثبت کرد که در جریان پیروزی دوازده بر صفر بایرن مونیخ مقابل برمر در دور اول جام حذفی بود.

عمر ریچاردز در تشریح فصل اول حضورش در بایرن مونیخ چنین می‌گوید: "مونیخ شهر زیبایی است. من از جنوب لندن آمده‌ام؛ اين‌جا همه چیز متفاوت است. این‌جا همه چیز بهتر است و زندگی من راحت‌تر است. تا دیروز من در دسته دوم انگلیس بودم و امروز مقابل شصت هزار هوادار بازی می‌کنم. این بسیار دیوانه کننده اما واقعا زیبا است. همه این آدم‌ها، همه این اسم‌هایی که در تلویزیون دیده بودم و در فیفا با آن‌ها بازی کرده بودم، از کنارم رد می‌شدند و من می‌گفتم این‌جا چه خبر است!؟ من باید در یک رویا یا چیزی شبیه به آن باشم."

عمر ریچاردز در مورد حال و هوایش بعد از دریافت پیشنهاد بایرن مونیخ نیز چنین می‌گوید: "وقتی ایجنت من در مورد علاقه‌مندی بایرن مونیخ گفت، باور نکردم. ایجنت من گفت که بایرن مونیخ در حال تماشای من است؛ آن‌ها علاقه‌مند هستند و من فکر کردم چی!؟ نمی‌تواند درست باشد. من به معنای واقعی کلمه آن را باور نکردم تا زمانی که با بایرن مونیخ گفت‌وگوی مستقیم انجام دادم."

9404