بازیکن تیم فوتبال امید: با بدشانسی حذف شدیم/ هدف ما المپیک است

بازیکن تیم فوتبال امید: با بدشانسی حذف شدیم/ هدف ما المپیک است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال امید درباره حذف ایران از قهرمانی آسیا گفت: رقابت‌های خوبی انجام دادیم، اما بد شانسی آوردیم و گل‌هایی که خوردیم هم اتفاقی بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علیرضا خدایی درباره نتیجه رقابت‌های قهرمانی آسیا که منجر به حذف ایران شد، اظهار داشت: رقابت‌های خوبی انجام دادیم و واقعا بازی‌ها دست ما بود اما خیلی بد شانسی آوردیم و گل‌هایی که خوردیم همه اتفاقی بود. البته با اینکه از نظر سنی کوچک‌تر از تیم‌های حریف بودیم، اما با نظر مهدی مهدوی‌کیا به این مسابقات اعزام شدیم تا تجربه مناسب را بدست آوریم و باید اقرار کنم که برای آمادگی خودم بسیار موثر بود. در واقع هدف فعلی و مهم ما المپیک است.

وی ادامه داد: باید برنامه‌ درستی فدراسیون برای این تیم داشته باشد تا با برگزاری دیدارهای تدارکاتی و اردوهای مناسب، به هماهنگی آمادگی برسیم.

مدافع تیم امید ایران در خصوص کادر فنی این تیم بیان کرد: از لحاظ فنی واقعا عالی بود و تمرین بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. بدن بازیکنان آماده بود و فشار بیش از حدی به ما نیاوردند. کادر فنی تیم امید از طرف سرمربی به تمرین‌های ما می‌آمدند و بعد از بررس‌ها، انتخابشان را انجام می‌دادند. کادر فنی تیم امید از سایر تیم‌ها چیزی کم نداشت، اما از لحاظ امکانات با اینکه بهتر از باشگاه‌های داخلی بودیم‌ اما با تیم‌های رقیب فاصله داشتیم.

وی با اشاره به مشکلات تیم گفت: زمان کمی برای انتخاب بازیکنان کادر فنی داشت و از سوی دیگر باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری برنامه‌ریزی می‌شد؛ بازی‌ با تیم‌های اروپایی می‌تواند به خوبی ضعف‌ها را برای ما مشخص و اصلاح کند. باید با تمام قدرت از کادر فنی حمایت شود تا بتوانیم با تجربه‌ او به نتیجه‌ای که در شان تیم باشد برسیم.

تیم فوتبال امید کشورمان در آخرین بازی خود از مرحله گروهی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به مصاف ازبکستان، میزبان مسابقات رفت که در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در این بازی دروازه کشورمان در دقیقه ۲۲ باز شد و در ادامه آریا یوسفی در دقیقه ۶۲ موفق به جبران نتیجه شد.

شاگردان مهدوی‌کیا که در بازی اول به تساوی یک بر یک برابر قطر رضایت داده و در دیدار دوم شکستی ناباورانه مقابل ترکمنستان را تجربه کرده بودند (۲ بر یک)، در شرایطی به مصاف میزبان این رقابت‌ها رفتند که فقط در صورت خلق یک شگفتی، فرصت حضور در مرحله بعدی را پیدا می‌کردند که در نهایت از دور پیکارها حذف شدند.

9719