ستاره انگلیسی با رد شایعات ترک دورتموند: به سلطه بایرن پایان می‌دهیم!

ستاره انگلیسی با رد شایعات ترک دورتموند: به سلطه بایرن پایان می‌دهیم!

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگهام ارزشمن‌ترین بازیکن دورتموند پس از ارلینگ هالند نروژی که به منچستر سیتی انگلیس ملحق شده است، آینده خود را در بروسیا دورتموند می‌بیند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه تایمز چاپ کشور انگلستان، جود بلینگهام، ستاره جوان و انگلیسی بروسیا دورتموند آلمان مدعی شده که فصل بعد هم در این تیم حضور خواهد داشت. این هافبک هجده ساله انگلیسی در مصاحبه‌ای با روزنامه تایمز انگلستان چنین می‌گوید که برای رقابت‌های فصل آينده بوندسليگای آلمان آماده و هیجان‌زده است.

ارزش تقریبی جود بلینگهام مبلغی معادل با رقم هفتاد و پنج میلیون یورو است و جدایی ارلینگ هالند از جمع زردپوشان وستفالنی باعث می‌شود که حالا این جوان انگلیسی ارزشمن‌ترین بازیکن زنبورهای آلمانی محسوب شود و با وجود سن کم، به یکی از بازیکن‌های اصلی باشگاه بروسیا دورتموند آلمان تبدیل شده است. از باشگاه‌های بزرگی همانند رئال مادرید اسپانیا، لیورپول انگلستان و حتی بایرن مونیخ آلمان به عنوان تیم‌های علاقه‌مند به جذب و به خدمت گرفتن این ستاره جوان انگلیسی زنبورها یاد شده است ولی دست‌کم به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی فصل آینده را نیز در جمع زنبورهای وستفالنی خواهد بود. قرارداد جود بلینگهام با مقامات باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در سی‌ام ژوئن سال 2025 میلادی به پایان خواهد رسید.

جود بلینگهام امیدوار است که با بروسیا دورتموند به برتری بایرن مونیخ در فوتبال کشور آلمان پایان دهد و در این رابطه چنین می‌گوید: "شکستن یک سری ده ساله برای بوروسیا دورتموند و شخص من باور نکردنی خواهد بود و به همین دلیل است که فصل آینده دوباره تلاش می‌کنیم. شکست دادن این تیم که برای مدت طولانی قهرمان است، یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای اروپا خواهد بود."

این ستاره جوان و انگلیسی بروسیا دورتموند در مورد خروج ارلینگ هالند و پیوستن او به منچستر سیتی انگلیس نیز چنین می‌گوید: "بدیهی است که او بازیکن درخشانی است؛ او شخصیت بزرگی نیز داشت. حال و هوای او و نحوه رفتارش به رختکن تیم روحیه می‌دهد. منچستر سیتی به راستی خوش‌شانس است که چنین بازیکنی را دارد."

9404