ستاره سابق آتزوری درباره آینده مدافع جوان یوونتوس: به لیگ برتر می‌رود!

ستاره سابق آتزوری درباره آینده مدافع جوان یوونتوس: به لیگ برتر می‌رود!

پایگاه خبری فوتبالی - مائورو کامورانزی، بازیکن ایتالیایی سابق یوونتوس معتقد است که ماتیاس دی‌لیخت در نهایت در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، ماتیاس دی‌لیخت، مدافع تیم ملی فوتبال هلند تا سال 2024 میلادی با مقامات باشگاه ایتالیایی یوونتوس قرارداد دارد؛ اما آینده این بازیکن هلندی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال هم‌چنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. گزارش‌ها در ایتالیا ادعا می‌کنند که این مدافع هلندی و مدیران باشگاه یوونتوس ایتالیا در حال مذاکره بر سر دست‌یابی به توافق برای انعقاد یک قرارداد جدید هستند اما برای رسیدن به این توافق، با مشکل مواجه هستند.

این مدافع ملی‌پوش و هلندی در قرارداد فعلی خود با بیانکونری بند فسخ یکصد و بیست و پنج میلیون یورویی دارد که از فصل تابستان شروع خواهد شد و بدون قرارداد جدید، ممکن است او یوونتوس را ترک کند. مائورو ژرمن کامورانزی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس نیز در مورد این‌که آیا ماتیاس دی‌لیخت می‌تواند در سری آ بماند یا خیر، تردید دارد.

کامورانزی گفت: "من پیش‌بینی می‌کنم که او در خارج از ایتالیا بازی می‌کند، در لیگ های دیگری که نبردهای انفرادی بیشتری دارند. می‌توانم ببینم که او در نهایت به جای ماندن در سری آ در لیگ برتر بازی می‌کند."

کامورانزی علی‌رغم انتقادهایی که به دی‌لیخت به خاطر نمایش‌های بعضا متناقضش دارد، اما معتقد است که این مدافع جوان هلندی در حال حاضر یک بازیکن برتر است و می‌گوید: "من واقعا دوستش دارم. او بازیکن شگفت‌انگیزی است که آینده درخشانی دارد و ارزش خود را ثابت کرده است."

9404