سجادی: تیم ملی از حمایت کامل دولت برخوردار است/ به نمایندگی از آقای رییس‌جمهور در اردو حاضر شدم

سجادی: تیم ملی از حمایت کامل دولت برخوردار است/ به نمایندگی از آقای رییس‌جمهور در اردو حاضر شدم

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش و جوانان که به دوحه سفر کرده پس از ورود به این شهر بطور مستقیم در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شد

به گزارش فوتبالی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی که پس از برگزاری نشست کمیسیون مشترک ایران و قطر به دوحه دعوت شده بود پس از ورود به این شهر با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران با بازیکنان، کادر فنی و کادر سرپرستی این تیم دیدار کرد.

وزیر ورزش و جوانان پس از صرف ناهار در کنار اعضای تیم ملی، در جمع کادر فنی و سرپرستی تیم ملی حاضر شد و در فضایی صمیمی برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. دکتر سجادی با بیان اینکه من امروز به نمایندگی از رییس‌جمهور در اردوی تیم ملی حاضر هستم، گفت: برای بررسی و حمایت از تیم ملی به صورت مداوم با آقای ماجدی و آقای استیلی در تماس هستم و مطمئنا تمام برنامه‌هایی که فدراسیون دارد مورد حمایت قطعی ما خواهد بود. زمان پیش‌رو برای ما بسیار مهم و حیاتی است و هر اقدامی صورت می‌گیرد باید در راستای موفقیت تیم ملی باشد.

دکتر سجادی افزود: آنچه تیم ملی نیاز دارد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مطمئن باشید حمایت کاملی از تیم ملی انجام خواهد شد. ماموریت ما حمایت از برنامه‌‌های تیم ملی است. هر جا ما باید حمایت کنیم، در کنار تیم ملی و فدراسیون فوتبال خواهیم بود.

پس از این دیدار، شش تن از بازیکنان تیم ملی به نمایندگی از سایر بازیکنان صحبتهای خود را مطرح کردند و دکتر سجادی در جمع این بازیکنان بر حمایت کامل دولت و وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی تاکید کرد.

حميد استيلى هم در بخشى از اين جلسه با قدردانى از وزير ورزش گفت: يكى از نكات مهم درباره آقاى سجادى اين است كه خودشان ورزشى و قهرمان بوده و هستند و به خوبى متوجه مسائل و مشكلات ما مى شوند. من هم شهادت مى‌دهم كه ايشان همواره به دنبال حل مشكلات فدراسيون بوده اند و هميشه همراهى و حمايت لازم را داشتند. ميرشاد ماجدى هم شبانه روز به دنبال حل مشكلات تيم ملى است اما بعضى اتفاقات مثل ماجراى لغو مسابقه برابر كانادا از اختيار فدراسيون هم خارج بوده و شرايط خاصى براى ما ايجاد كرد. بدون شك ما بهترين بازيكنان را از نظر اخلاقى و فنى داريم كه با تمام توان در اين اردو تلاش كردند و در تمرينات با انگيزه ظاهر شدند.

ملى پوشان هم در اين جلسه با اشاره به برخى موضوعات از وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون فوتبال درخواست كردند بهترين شرايط ممكن براى حضور قدرتمندانه تيم ملى در اردوهاى آتى پيش از حضور در جام جهانى فراهم شود.

9719