بازیکنی که به گفته خودش می‌توانست مثل رونالدو و مسی باشد

بازیکنی که به گفته خودش می‌توانست مثل رونالدو و مسی باشد

پایگاه خبری فوتبالی - وسلی اشنایدر ستاره هلندی اسبق رئال مادرید و اینتر در سن 38 سالگی مصاحبه ای با جیانلوکا دی مارتزیو در مورد دوران فوتبالش داشت.

به گزارش فوتبالی، هافبک اسبق آژاکس معتقد است که اگر از توانایی هایش استفاده می کرد و قدر خود را می دانست و سبک زندگی متفاوتی را انتخاب می کرد، می توانست موفقیت های بسیار بیشتری کسب کند. اشنایدر در سال 2010 با اینتر فاتح چمپیونزلیگ و نایب قهرمان جام جهانی شد و در جام جهانی توانست به کفش نقره و توپ برنزی مسابقات دست پیدا کند. این بازیکن پس از ترک رئال توانست با غلبه بر بایرن مونیخ در فینال چمپیونزلیگ به قهرمانی اروپا برسد.

اشنایدر اما معتقد است که قدر استعداد و توانایی های خود را ندانسته است. وی اظهار داشت :" می توانستم مثل رونالدو و مسی باشم اما قدر خودم را ندانستم. دلیلش این بود که می خواستم از زندگی لذت ببرم و گاهی در کنار غذاهایم نوشیدنی می خوردم. لئو و رونالدو اما متفاوت هستند و فداکاری های زیادی داشتند. البته با این وجود از نظر خودم دوران فوتبالم فوق العاده بوده است."

اشنایدر و هلند در فینال جام جهانی 2010 مقابل اسپانیا شکست خوردند که در آن بازی ایکر کاسیاس دروازه بان اسبق رئال مادرید درخشش فوق العاده ای داشت.

4125