انتقاد تند از رفتار و صحبت های جنجالی هالند

انتقاد تند از رفتار و صحبت های جنجالی هالند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند در بازی نروژ و سوئد توانست دو گل به ثمر برساند تا باعث پیروزی تیمش با نتیجه دو بر یک شود اما با گذشت چند روز بعد از آن بازی همچنان بحث ها در مورد ستاره جدید منچسترسیتی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، نروژ یکشنبه در اسلو در صورت پیروزی دیگری مقابل سوئدی ها می تواند گام بزرگی به سوی صعود به لیگ A در لیگ ملت های اروپا بردارد اما اتفاقات بازی رفت در فرندز آرنا همچنان جنجال ساز و خبرساز است.

هالند پس از بازی رفت در سولنا از توهین های الکساندر میلوشویچ مدافع سوئد از خودش انتقاد کرده بود و گفته بود که به خاطر این توهین ها توی صورت این بازیکن خوشحالی کرده است. ارلینگ گفته بود:" میشلویچ در ابتدا به من فحش داد. بعد از ان گفت که می خواهد پاهایم را بشکند. یک دقیقه بعدش گل زدم. امیدوارم که نتواند پاهایم را بشکند."

میلوسویچ در این باره گفت:" نمی خواهم برای توضیح در مورد اتفاقات درون زمین وقتم را تلف کنم اما نروژی بلد نیستم و نروژی صحبت نمی کنم. نمی دانم هالند سوئدی بلد است یا نه اما  من چنین چیزی را نگفتم و نیازی نیست که از خودم دفاع کنم."

حالا و در آستانه بازی برگشت، لودویگ آگوستینسون دفاع چپ سویا و تیم ملی سوئد به هالند حمله کرد و گفت:" در اسپانیا و آلمان بودم و همیشه درون زمین حرفهای تند زیادی زده می شود. باید به این حرفها عادت کرد و نباید این صحبت ها را به رسانه ها کشاند. باید از این چیزها درس گرفت. رفتار هالند در بازی رفت که به دنبال ساکت کردن هواداران بود، کمی ناپخته بود چرا که برخی ممکن است ناراحت شوند اما بازی سوئد و نروژ مثل یک دربی است و این چیزها رخ می دهند."

4125