میلان در رویای خرید ستاره لایپزیش حتی با قربانی کردن لیائو!

میلان در رویای خرید ستاره لایپزیش حتی با قربانی کردن لیائو!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا در رویای خرید کریستوفر انکونکو، ستاره فرانسوی تیم آلمانی لایپزیش با قربانی کردن ستاره پرتغالی تیم خود است و گفته می‌شود که تماس‌ها در این رابطه نیز در جریان است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه توتو مرکاتو وب، باشگاه آث میلان در رویای خرید کریستوفر انکونکو، ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه از باشگاه آلمانی لایپزیش به سر می‌برد اگر چه که قطعا انجام چنین انتقالی آسان نخواهد بود. این هافبک هجومی با زدن سی و پنج گل و ارسال بیست پاس گل در مجموع پنجاه و یک حضور برای لایپزیش، فصل فوق‌العاده‌ای را در بوندس‌لیگا سپری کرده است. 

حالا خبرنگار رسانه توتو مرکاتو چنین عنوان می‌کند که این بازیکن ملی‌پوش فرانسوی یکی از نام‌های بزرگی است که مالکیت جدید روسونری قصد دارد تا برای تقویت خط حمله تیم خود خریداری کند. هر چند که عملیات آسانی نخواهد بود؛ همان‌طور که مدیران و مسئولان تیم‌های بارسلونای اسپانیا و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه نیز مدتی است که این بازیکن ملی‌پوش لایپزیش را زیر نظر دارند اما میلان تحت مالکیت شرکت آمریکایی رد برد برای انجام این موضوع تلاش خواهد کرد و تماس‌ها پیرامون تدارک مقدمات این معامله با باشگاه آلمانی شدت گرفته است اما برای جذب این ستاره فرانسوی لایپزیش نقدینگی زیادی مورد نیاز تیم ایتالیایی می‌باشد.

این انتقال به اندازه‌ای گران است که شاید نیاز به قربانی کردن بازیکنانی چون رافائل لیائو باشد؛ اما این معامله در حال حاضر در حد یک رویا در نظر گرفته شده است. در عین حال، تماس‌ها هم‌چنان در جریان است و مدیریت و مالکیت جدید آث میلان قصد دارد تا شانس خود را در این زمینه امتحان کند.

9404