ساخت مستند همسران بازیکنان انگلیس در جام جهانی

ساخت مستند همسران بازیکنان انگلیس در جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - همسران و نامزدهای بازیکنان تیم ملی انگلیس در مستند شبکه اینترنتی نتفلیکس در مورد جام جهانی قطر حضور خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی انگلیس این روزها در مسابقات لیگ ملت های اروپا حضور دارد. آنها در مقابل ایتالیا به تساوی رسیدند که رمسدیل با توپگیری نیمه اول خوش درخشید. انگلیس در هیچ کدام از سه بازی خود پیروز نشده است که اولین بار است که در چهار سال اخیر در سه بازی متوالی پیروز نمی شوند. گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس با انتقادهایی به خصوص به خاطر شکست مقابل مجارستان مواجه شده هر چند که جایگاه وی در جام جهانی تثبیت شده خواهد بود.

حالا سان گزارش داده است که شبکه نتفلیکس در نظر دارد که مستندی را در مورد سفر همسران و نامزدهای بازیکنان تیم ملی انگلیس به جام جهانی قطر تهیه و پخش کند. در این مستند قرار است که زندگی لاکچری زوج های بازیکنان تیم ملی انگلیس مورد بررسی قرار بگیرند.

یکی از جذابیت های همیشگی اردوهای تیم ملی انگلیس در تورنمنت های بزرگ مربوط به رفتار و اقدامات زوج های بازیکنان بوده است. سان گزارش داده است که ساوتگیت علاقه ای به ضبط این مستند ندارد چرا که حس می کند که این کار باعث به هم خوردن تمرکز خودش و بازیکنان شود. تا کنون چند تن از زوج های بازیکنان تیم انگلیس برای حضور در این مستند اوکی داده اند: از ساشا آتوود نامزد دیرینه جک گریلیش گرفته تا آنوسکا سانتوس همسر لوک شاو.

4125