بدقولی ناگلزمان علت ناامیدی جوان‌ترین بازیکن تیم از آینده‌اش در مونیخ

بدقولی ناگلزمان علت ناامیدی جوان‌ترین بازیکن تیم از آینده‌اش در مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از نکات کلیدی در استخدام یولیان ناگلزمان توسط بایرن مونیخ توانایی او در کار با بازیکنان جوان بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، وقتی پل وانر به عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه بایرن مونیخ در دیدار این تیم با بروسیا مونشن گلادباخ دقایقی وارد زمین شد، سران بایرن مونیخ به سبب نگرانی از احتمال از دست دادن بازیکن جوان خود، در سی و یکم ژانویه قرارداد وانر را تمدید کردند.

با این حال، از آن زمان به بعد همه چیز برای وانر خوب پیش نرفت و او بعد از امضای قرارداد تنها سه دقیقه در تیم اصلی بازی کرده و از این رو از برنامه باشگاه برای آینده‌اش ناامید و سردرگم است.

پس از قطعی کردن قهرمانی در بوندس‌لیگا، یولیان ناگلزمان در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که در بازی‌های باقی‌مانده وقت بیشتری به بازیکنان جوان می‌دهد اما این اتفاق به دلیل شکست سه بر یک برابر ماینتس و فشار عمومی ناشی از سفر به ایبیزا در بازی برابر اشتوتگارت رخ نداد.

گفتنی است بسیاری از ناگلزمان بابت پافشاری به استفاده از چند بازیکن انتقاد می‌کنند. اولین جرقه از این انتقاد زمانی به وقوع پیوست که ناگلزمان پس از شکست در اسپانیا برابر ویارئال، حاضر نشد به هیچ کدام از بازیکنانش در دیدار بوندس‌لیگایی قبل از مصاف برگشت با ویارئال هم استراحت دهد.

9404