با تایید سران هافنهایم ستاره جوان در تابستان به مونیخ بازمی‌گردد

با تایید سران هافنهایم ستاره جوان در تابستان به مونیخ بازمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی - با تایید مقامات و مدیران باشگاه هافنهایم آلمان، کریس ریچاردز در فصل تابستان پیش رو به جمع یاران باواریایی‌ها در تیم بایرن مونیخ بازمی‌گردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، با تایید هوفنهایم کریس ریچاردز، بازیکن قرضی بایرن مونیخ برای رقابت‌های فصل آينده به جمع نفرات مونیخی‌ها و شاگردان یولیان ناگلزمان در تیم نخست شهر مونیخ بازخواهد گشت. طبق این گزارش، کریس ریچاردز یکی از بازیکنان جوان بایرن مونیخ است که رقابت‌های این فصل را به صورت قرضی در باشگاه هافنهایم پشت سر گذراند. با توجه به خروج نیکلاس زوله، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان از جمع بازیکنان باشگاه بایرن مونیخ و ملحق شدن به جمع زنبورهای بروسیا دورتموند، مدیریت باشگاه مونیخی‌ها از فروش یا تمدید قرارداد قرضی این بازیکن جوان تیم خود منصرف شده است و کریس ریچاردز با تایید مقامات و مدیران باشگاه هافنهایم برای رقابت‌های فصل بعد ضمن بازگشت به جمع شاگردان یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ خواهد بود.

کریس ریچاردز در زمان حضورش در تیم هافنهایم در مجموع سی و چهار مسابقه با پیراهن باشگاه هافنهایم در طول رقابت‌ها به مصاف رقبا و حریفان رفته و در طی این تعداد مسابقات موفق شده که دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کند.

گفتنی است که ارزش کریس ریچاردز، بازیکن جوان باشگاه بایرن مونیخ آلمان در وب‌سایت معتبر ترانسفر مارکت در حال حاضر به مبلغی معادل با رقم هفت و نیم میلیون یورو رسیده است.

9404