افسوس صلاح از شکست مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان

افسوس صلاح از شکست مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول هنوز نتوانسته شکست مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را به فراموشی بسپارد. 

به گزارش فوتبالی، روز هفتم خرداد تیم‌های لیورپول و رئال مادرید از چهارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر پاریس مقابل هم صف آرایی کردند. محمد صلاح خیلی به این بازی امیدوار بود تا بتواند انتقام فینال 2018 را از لوس بلانکوس بگیرد، اما در نهایت مقابل سد محکمی به نام تیبو کورتوا قرار گرفت و در نهایت این رئال مادرید بود که با تک گل وینیسیوس جونیور به پیروزی رسید و برای چهاردهمین بار قهرمان اروپا شد. 

محمد صلاح بعد از گذشت بیش دو هفته از آن بازی گفت: "ما لایق پیروزی بودیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم. من دو الی سه موقعیت خیلی خوب داشت، اما تیبو کورتوا سیوهای فوق العاده‌ای انجام داد. به همین دلیل است که رئال مادرید او را خرید و کار او نگهبانی از دروازه این تیم است. او شب خوبی تجربه کرد."

"توپ طلا؟ می‌خواهم برنده این جایزه شوم تا به ژرژ وه‌آ بپیوندم که تنها آفریقایی تاریخ است که توانسته به این جایزه برسد. بله من از رنکینگ توپ طلا در 2021 متعجب شدم. من هیچ وقت از تلاش کردن دست نمی‌کشم. اگر در 2022 هم برنده نشوم، برای 2023 تلاش خواهم کرد."

4416