دلخانی: می‌دانستم احتمالا جهانی بلگراد را از دست داده‌ام/ سنجاب پرنده حریف کار دستم داد

دلخانی: می‌دانستم احتمالا جهانی بلگراد را از دست داده‌ام/ سنجاب پرنده حریف کار دستم داد

پایگاه خبری فوتبالی- قهرمان وزن ۶۳ کیلوگرم مسابقات جهانی اسلو تاکید کرد که پیش از عمل جراحی هم پزشک معالج به او گفته بود که به احتمال فراوان حضور در رقابت‎های جهانی امسال را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، میثم دلخانی که به دلیل آسیب‌دیدگی شدید در جام تورلیخانوف دستش را به تیغ جراحی سپرد، در این باره گفت: ظهر روز جمعه (20 خرداد) دستم را جراحی کردم، هنوز بیمارستانم. احتمالا امروز مرخص خواهم شد.

وی در مورد چگونگی آسیب‌دیدگی‌اش در جام قزاقستان عنوان کرد: حریف ازبکم سنجاب پرنده زد و باعث شد دستم زیر بماند، هم خودم و هم حریف روی دستم افتادند و رباط داخلی دستم پاره شد.

دلخانی در مورد دوره نقاهتش تاکید کرد: دکتر گفت که از جمعه تا دوشنبه (فردا) دستم باید در آتل باشد. فردا به مطبش خواهم رفت تا ببینیم وضعیت چطور است و چه مدت باید همچنان دستم در آتل بوده و فیزیوتراپی را چطور آغاز کنم.

قهرمان سال 2021 کشتی فرنگی جهان در مورد اینکه آیا به این شکل حضور در مسابقات جهانی بلگراد را از دست داده است؟، گفت: قبل از اینکه دستم را جراحی کنم هم دکتر گفت که بعید است که به جهانی برسم و مسابقات را احتمالا از دست داده‌ام. حالا روز دوشنبه همه چیز مشخص خواهد شد.

7777