آخرین خبرها از نقل و انتقالات دورتموند از زبان مدیر این تیم

آخرین خبرها از نقل و انتقالات دورتموند از زبان مدیر این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - سباستین کهل، جانشین تسورک دیدگاه‌های خود را در مورد برنامه‌ریزی برای این تیم ارائه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، کریم آدیمی، نیکو اشلوتربک و نیکلاس زوله ورودی‌های تایید شده بروسیا دورتموند هستند و از سوی دیگر، رومن بورکی، ارلینگ هالند، زاگادو و اکسل ویتسل بروسیا دورتموند را ترک می‌کنند. اما هنوز تغییرات در دورتموند ادامه دارد. سباستین کهل توضیحاتی را ارائه می‌دهد:

"مانوئل آکانجی تا 2023 قرارداد دارد و تمایلی به تمدید قرارداد خود ندارد. با مشاورهای او در تماس هستیم و باید دید چه اتفاقی می‌افتد." 

گفته می‌شود که منچستر یونایتد به آکانجی علاقه‌مند است. یوونتوس و آرسنال نیز علاقه‌مند هستند. گفته می‌شود که دورتموند انتظار دارد سی میلیون یورو از فروش آکانجی به دست آورد.

ماروین هیتز نیز در آستانه انتقال به بازل قرار دارد. رومن بورکی باشگاه را به مقصد سنت لوئیس ترک می‌کند و در سوی دیگر انتقال مارسل لوتکا به هرتابرلین شکننده به نظر می‌رسد. کهل چنین بازگو می‌کند: "ما همچنان در پست دروازه‌بانی کارهایی انجام خواهیم داد."

به گفته کهل، خداحافظی هیتز در چند روز گذشته بسیار کوتاه انجام شد: "او از ما خواست که قراردادش را فسخ کنیم زیرا چشم‌انداز ورزشی خوبی دارد. او می‌خواهد دوباره بازی کند و به همین دلیل با آن موافقت شد."

در همین حال، یوسوفا موکوکو باعث سردرگمی شد. استعداد هفده ساله تا سال 2023 قرارداد دارد و گفته می‌شود به دنبال بازی بیشتر است و در شبکه‌های اجتماعی صحبت از خروج او شنیده شد. کهل تصریح می‌کند: "پیام‌های یوسوفا به شیوه‌ای نادرست برداشت شده بود."

کهل معتقد است موکوکو می‌خواست از همکاران و هم‌بازیان در حال رفتنش تشکر کند:

"او تا سال 2023 قرارداد دارد و مایلیم آن را با او تمدید کنیم."

9404