سیدعلی: با هیچ بازیکن یا مدیری نسبتی ندارم/ آدرس غلط به درویش داده‌اند

سیدعلی: با هیچ بازیکن یا مدیری نسبتی ندارم/ آدرس غلط به درویش داده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی- داور لیگ قضاوت کننده دربی پایتخت گفت: با هیچ بازیکن، مدیر یا عوامل باشگاهی ارتباط سببی و نسبی ندارم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از برنامه صبگاهی، سید مهدی سیدعلی، داور لیگ برتری فوتبال کشورمان در مورد اینکه درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته بود او با استقلالی نسبت دارد، گفت: با هیچ فوتبالیست، عوامل باشگاه یا مدیری ارتباط سببی و نسبی ندارم.

وی در مورد اینکه پس چطور او این صحبت‌ را کرده است، گفت: به نظر می‌رسد اطلاعات اشتباهی به او داده‌اند.

داور لیگ برتری در مورد انتقاد مربیان پرسپولیس از قضاوت دربی و اینکه گفته شده بود شما بعد از بازی خداحافظی خواهید کرد، گفت: این شایعاتی بود که در فضای مجازی به وجود آمد. من متولد سال 57 هستم و طبق قوانین ایران دو سال دیگر هم می‌توانم قضاوت کنم. البته بحث سن در فدراسیون جهانی برداشته شده و الان داور 52 ساله در لیگ برتر انگلیس سوت می‌زند.

سید علی ادامه داد: امیدوارم این قانون در ایران هم تسهیل شود، چون از این سن به بعد به تجربه می‌رسند و فوتبال می‌تواند از تجربیات آنها استفاده کند.

وی در مورد اینکه شما تا چه زمانی قضاوت می‌کنید، عنوان کرد:‌ تا زمانی که توان جسمانی داشته باشم، قضاوت می‌کنم. الان هم شرایط خوبی دارم و تا زمانی که فدراسیون احتیاج داشته باشد، هستم.

این داور فوتبال در مورد اینکه فکر می‌کنید یک دربی دیگر قضاوت و پس از آن خداحافظی کنید، گفت: هر مسابقه ای که فدراسیون در نظر بگیرد، آمادگی قضاوتش را دارم.

7777