کاپیتان رئال مادرید خالکوبی خود را اصلاح کرد

کاپیتان رئال مادرید خالکوبی خود را اصلاح کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید دو هفته پیش توانست چهاردهمین چمپیونزلیگ خود را در پاریس کسب کند. رئال مادرید فصل خارق العاده ای را در اروپا با کامبک های بی نظیر مقابل پی اس جی ، چلسی و منچسترسیتی داشت و با پیروزی مقابل لیورپول در سن دنیس با گل وینیسیوس، قهرمانی را قطعی کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای پنجمین بار در هشت سال اخیر قهرمان اروپا شد که برخی بازیکنان رئال مادرید نظیر مارسلو در کل این قهرمانی ها حضور داشتند. مارسلو در این تابستان با اتمام قراردادش به صورت رایگان از رئال مادرید می رود که روز دوشنبه مراسمی برای تجلیل از وی برگزار خواهد شد.

مارسلو پس از 16 فصل از رئال مادرید جدا می شود. حالا این بازیکن در صفحه اینستاگرامش با بیش از 56 میلیون دنبال کننده ویدیوی جالبی از اصلاح یکی از خالکوبی هایش منتشر کرده است. در حقیقت در این خالکوبی، مارسلو روی ران پایش تصویر جام قهرمانی اروپا را حکاکی کرده بود که زیر آن سالهای قهرمانی خود یعنی 2014 ، 2016 ، 2017 و 2018 را نوشته بود. مارسلو حالا سال 2022 را هم به این خالکوبی اضافه کرده تا خالکوبی خود را آپدیت و تکمیل کند. وی در توضیح این ویدیو نوشته است :" خالکوبی قطعا نیاز به اصلاح داشت."

لوکاس وازکز دفاع راست رئال مادرید با شوخی برای وی کامنت گذاشته است:" فقط پنج تا؟" و این گونه برای رقبای رئال مادرید که جامهای بسیار کمتری داشته اند، کری خوانده است.

4125