فریادهای جالب هالند: اوبلاک، اوبلاک، اوبلاک!

فریادهای جالب هالند: اوبلاک، اوبلاک، اوبلاک!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی در پایان بازی تیم ملی کشورش و اسلوونی به خبرنگاران در جایگاه ویژه نزدیک شد تا فقط سه کلمه را بگوید:"اوبلاک، اوبلاک، اوبلاک!"

به گزارش فوتبالی، نروژ نتوانست اسلوونی را شکست بدهد و به تساوی بدون گل رضایت داد که در این بازی اوبلاک خوش درخشید. در حقیقت دروازه بان اهل اسلوونی در نیمه دوم چهارده توپگیری داشت و جلوی گلزنی  هالند، اودگارد و بقیه ستارگان تیم ملی نروژ را گرفت.در پایان بازی خبرنگاران می خواستند که نظر ستاره جدید منچسترسیتی را در مورد بازی بدانند که هالند در تمجید از دروازه بان اتلتیکو گفت:" اوبلاک، اوبلاک، اوبلاک!"

اوبلاک در دقیقه 93 توانست ضربه سر هالند را بگیرد تا آخرین امیدهای نروژ را هم به پایان برساند. او در دقیقه 87 نیز یک توپگیری عالی دیگر در مقابل شوت اودگارد از بیرون محوطه جریمه داشت. دروازه بان اسلوونی در دقیقه 55 در مقابل تک به تک هالند نیز مقاومت کرده بود و خوش درخشیده بود. اوبلاک شب بی نظیری را با توپگیری های مختلف خود داشت  و حسابی خودنمایی کرد.

مارتین اودگارد ستاره آرسنال نیز در مورد دروازه بان اسلوونی صحبت کرد:" قطعا اوبلاک یکی از بهترین دروازه بان های دنیاست. فوق العاده کار کرد. در هر لحظه ای در مکان درستی قرار داشت و در مقابل شوتهای عالی هم توپگیری های خوبی داشت و خودش را نشان داد."

4125