لیگ بیست و یکم ناتمام باقی می ماند؟

لیگ بیست و یکم ناتمام باقی می ماند؟

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته انضباطی در خصوص اعلام رای دو دیدار نساجی-تراکتور و صنعت نفت-هوادار هنوز  به نتیجه جمع بندی نهایی نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، طبق آیین نامه کمیته انضباطی موظف است ظرف مدت یک هفته بعد از مسابقه ای که برگزار نمی شود در خصوص آن رای صادر کند. این کمیته برای مشخص کردن نتیجه این دو بازی برگزار نشده نشستی با مدیران تیم های یاد شده برگزار کرد اما با وجود برگزاری این نشست هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده و این موضوع مسکوت مانده است.

نکته جالب در مصاحبه ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر عامل باشگاه نساجی اینکه کمیته انضباطی به این باشگاه پیشنهاد برگزاری بازی را داده است. موردی که مورد تایید مدیر عامل باشگاه نساجی قرار نگرفت. به این خاطر که اعضای همه تیم ها از جمله نساجی به مرخصی رفته اند. ارایه این پیشنهاد به مدیر عامل باشگاه نساجی بدین معنی است که کمیته انضباطی به این نتیجه رسیده که نساجی در عدم برگزاری بازی با تراکتور تقصیری نداشته است و شاید هم تیم هوادار به خاطر نرفتن به مسجد سلیمان برای برگزاری بازی با صنعت نفت از سوی کمیته انضباطی تبرئه شده باشد. در این صورت و به استناد ماده 63 آیین نامه انضباطی تنها یک راه حل برای مشخص کردن نتیجه این دو دیدار برگزار نشده باقی می ماند. برگزاری مسابقه که دست کم در این برهه از زمان امکان پذیر نیست.

آیا لیگ برتر در فصلی که گذشت نیمه تمام باقی می ماند؟ به نظر می رسد اگر کمیته انضباطی به این نتیجه نرسد که دو بازی یاد شده را 3-0 کند باید منتظر بماند و پیش از شروع فصل جدید بازی های لیگ برتر رای به تکرار این بازی ها دهد به این خاطر که تیم ها در حال حاضر در تعطیلات به سر می برند. به تازگی فریبرز محمود زاده، رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ هم اعلام کرد برای تعیین زمان نقل و انتقالات منتظر روشن شدن وضعیت این دو بازی است.

7777