پرسپولیس پیگیر وضعیت زاهدی/شهاب منتظر تعیین تکلیف فیفا

پرسپولیس پیگیر وضعیت زاهدی/شهاب منتظر تعیین تکلیف فیفا

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران پرسپولیس همچنان پیگیر وضعیت مهاجم لژیونر فوتبال ایران برای انتقال به این تیم هستند.

به گزارش فوتبالی، شهاب زاهدی مهاجم سابق تیم زوریای اوکراین که مورد توجه یحیی گل‌محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است هنوز با این باشگاه اوکراینی قرارداد دارد و شرایطش برای فصل آینده مشخص نیست.

زاهدی که به واسطه‌ی جنگ پیش‌آمده میان روسیه و اوکراین، در نیم فصل تصمیم به جدایی از تیم فوتبال زوریا گرفت و بعد از دو فصل موفق در این تیم و حضوری 4 ساله در لیگ اوکراین، راهی لیگ مجارستان و باشگاه پوشکاش شده بود با پایان قراردادش منتظر تعیین تکلیف فیفا برای انتخاب تیم آینده‌اش است.

در این بین با توجه به ضعف خط حمله‌‌ پرسپولیس در فصل گذشته یحیی به دنبال جذب حداقل 2 مهاجم با تجربه و گلزن است و شهاب زاهدی که در چند مقطع گزینه کادرفنی قرمزها برای بازگشت به این تیم بود مجدد با پیشنهاد مدیران پرسپولیس مواجه شده است و حالا منتظر است تا فیفا درباره آینده او تصمیم گیری کند.

پیش از این تبصره‌‌ اعمال شده از سوی فیفا درباره‌‌ بازیکنان لیگ‌های روسیه و اوکراین، به بازیکنان شاغل در لیگ این کشورها اجازه داد تا تیم جدید خود رابرای نیم فصل مشخص کنند و حالا با توجه به شرایطی که در این کشور برقرار است و قراردادی که زاهدی با باشگاه اوکراینی دارد باید منتظر باشد تا فیفا مجدد درباره لیگ این دو کشور تصمیم گیری کند.

شهاب زاهدی 26 ساله که پیش از این توانسته بود نظر کادرفنی تیم ملی را هم جلب کند، مذاکره‌ای با رضا درویش انجام داده بود که در این مذاکره به مدیرعامل قرمزها قول داد در صورتی که شرایط برای بازگشت به ایران فراهم باشد راهی پرسپولیس شود.

7655