خانه تکانی در الاهلی/ جانشین قایدی 9 میلیون یورو ارزش دارد

خانه تکانی در الاهلی/ جانشین قایدی 9 میلیون یورو ارزش دارد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی شباب الاهلی دبی به دنبال شکار مهاجم لیل فرانسه است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، طبق گزارش رسانه های امارات مهدی قایدی مهاجم ملی پوش ایران در لیست فروش شباب الاهلی دبی به دستور لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید قرار گرفته است.

در همین رابطه ژاردیم که با الهلال عربستان قهرمان آسیا شد خیلی زود دست به کار شده تا با خریدهای نجومی بنیه تیم اماراتی اش را تقویت کند.

طبق گزارش رسانه های امارات، زیکا مهاجم برزیلی لیل فرانسه با ارزش 9 میلیون یورو اولین خرید شباب الاهلی دبی خواهد بود. با خروج قایدی این بازیکن برزیلی به عنوان جانشین ستاره ایرانی در خط حمله نقش آفرینی خواهد کرد.

قرارداد زیکا با لیل به پایان رسیده و این مهاجم برزیلی بازیکن آزاد است. ژاردیم با ستاره لیل وارد مذاکره شده تا او را برای انتقال به شباب الاهلی راضی کند.

احمد نوراللهی دیگر بازیکن ملی پوش ایران با شباب الاهلی قراردادش به پایان رسیده و هنوز باشگاه اماراتی اقدامی برای تمدید قراردادش انجام نداده است.

البته شباب الاهلی خانه تکانی بزرگی در تیم آغاز کرده و پیش از این عمر عبدالرحمن و احمد خلیل دو بازیکن سرشناس اماراتی را نیز در لیست خروج گذاشته و این دو بازیکن اماراتی که سابقه کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را دارند از این تیم جدا شدند.

1470