رانگنیک چه کسی را به عنوان کمک‌مربی برای منچستریونایتد در نظر داشت؟

رانگنیک چه کسی را به عنوان کمک‌مربی برای منچستریونایتد در نظر داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - آگزبورگ آخرین تیم بوندس‌لیگا است که جای خالی مربی‌گری داشت که آن‌ها نیز انریکو ماسن را به عنوان جانشین مارکوس واینسیرل انتخاب کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اشپورت بیلد چاپ کشور آلمان، با وجود این‌که انریکو ماسن چندان مشهور نیست، ولی انگار در میان افراد سرشناس مربی شناخته شده‌ای بود. انریکو ماسن، سرمربی تیم دوم بروسیا دورتموند به طور رسمی در رقابت‌های فصل آینده هدایت باشگاه فوتبال آگزبورگ را بر عهده خواهد داشت.

به جز آگزبورگ، صحبت از تیم‌هایی مانند گرویتر فورت و آرمینا بیله فیلد نیز شده است. اما جدا از این طبق گفته خبرنگار نشریه معتبر و آلمانی اشپورت بیلد، انریکو ماسن یکی از گزینه‌های رالف رانگنیک برای پست کمک مربی در باشگاه منچستر یوتایند نیز در نظر گرفته شده بود. او برای قهرمانان رکورددار انگلیس به عنوان کمک مربی سرمربی موقت کار می‌کرد. گفته می‌شود که این تعهد به دلیل نداشتن مجوز کار شکست خورد و البته معلوم هم نبود بروسیا دورتموند در نیم فصل انریکو ماسن را رها می‌کرد یا خیر.

تعهد زیر نظر رالف رانگنیک در یک باشگاه در سطح جهانی به طور حتم تجربه ویژه‌ای برای انریکو ماسن می‌توانست باشد. البته باقی ماندن در آلمان در نهایت به نوعی به سود انریکو ماسن رقم خورد و این سرمربی سی و هشت ساله می‌تواند فصل آتی در بوندس‌لیگا حاضر باشد.

9404