برنامه‌ریزی مذاکرات؛ چراغ سبز ناگلزمان برای کالایدزیچ!؟

برنامه‌ریزی مذاکرات؛ چراغ سبز ناگلزمان برای کالایدزیچ!؟

پایگاه خبری فوتبالی - خداحافظی احتمالی روبرت لواندوفسکی مانند شمشیر داموکلس بر فراز سر بایرن مونیخ می‌چرخد و برنامه‌ریزی این تیم را مخدوش نشان می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه TZ، تمدید یا یافتن جایگزین؟ فرض در بایرن مونیخ روشن است؛ اگر جانشین مناسب برای روبرت لواندوفسکی پیدا نشود، بهتر است این مهاجم لهستانی تا سال 2023 میلادی در تیم مونیخی بماند. اما سوال جدی‌تر این است که چه مهاجمی می‌تواند جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر کند؟ این پرسش و شرایط لواندوفسکی کلاف سردرگمی است که به واقع به سختی می‌توان راه‌کار مشخصی ارائه داد. تلاش برای تمدید قرارداد می‌تواند زمان لازم را برای خرید از مدیریت تیم بگیرد و در سوی دیگر گزینه‌های در دسترس که هم‌سطح لواندوفسکی باشند، چندان در دسترس نیستند.

یکی از گزینه‌هایی که از او یاد می‌شود، ساسا کالایدزیچ، مهاجم اتریشی اشتوتگارت می‌باشد. او مهارت خود را در بازی با توپ و محوطه جریمه دارد و بر اساس گزارش خبرنگار رسانه TZ، مذاکرات بیشتری با این بازیکن بیست و چهار ساله از سوی بایرن مونیخ برنامه‌ریزی شده است که صالح‌حمیدزیچ و مارکو نپه آن را هدایت خواهند کرد. البته پیش از این کار، باید تایید سرمربی بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان برای انجام این انتقال گرفته شود که به معنای این است آیا ناگلزمان ترکیب خود را از لواندوفسکی به کالایدزیچ تغییر می‌دهد؟ پاسخ این پرسش البته در آینده روشن می‌شود. البته اگر لواندوفسکی پس از هشت سال بایرن مونیخ را ترک کند، باید راه جایگزین پیدا شود.

9404