شهرداری میلان درباره ساخت ورزشگاه جدید: همه چیز آماده است...

شهرداری میلان درباره ساخت ورزشگاه جدید: همه چیز آماده است...

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود بیانیه‌های رسمی از سوی شهرداری میلان طی چند ماه اخیر در رابطه با استارت ساخت ورزشگاه جدید اما به یک‌باره مانع‌تراشی‌های شورای شهر میلان از سر گرفته شد و میلان قصد ندارد به هیچ‌وجه بیش از این در انتظار بماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، جری کاردیناله، مدیر شرکت رد برد و مالک جدید باشگاه آث میلان به محض ورود به ایتالیا در یکی از اولین اقدامات خود از هر دو منطقه احتمالی ساخت ورزشگاه جدید روسونری بازدید کرد و در صورتی که شهرداری میلان مجوز نهایی را صادر نکند، آن‌ها به منطقه سستو سن جووانی نقل مکان خواهند کرد.

شهردار منطقه سستو سن جیووانی در این رابطه چنین می‌گوید: "در حال کار بر روی آن هستیم اما این موضوع فقط به ما بستگی ندارد. تحت هر شرایطی ما سریعا آماده خواهیم بود. مکانی که ورزشگاه جدید میلان قرار است در آن احداث شود یک منطقه کاملا خصوصی است و مالک آن با فروش موافقت کرده است در حالی که شورا نیز موافق می‌باشد."

"بنابراین برای استارت احداث ورزشگاه تنها به چراغ سبز میلان و اینتر نیاز داریم."

جری کاردیناله قصد دارد که هر چه سریع‌تر پروژه ساخت ورزشگاه یک میلیارد یورویی میلان وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شود و در صورتی که اینتر نیز به هر دلیل موافقت نکند، این پروژه به تنهایی پیش خواهد رفت.

9404