جنگ شیاطین‌سرخ و ليورپول بر سر جذب ستاره خط حمله بنفيکا

جنگ شیاطین‌سرخ و ليورپول بر سر جذب ستاره خط حمله بنفيکا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ آماده جنگ با قرمزهای آنفیلد بر سر جذب داروین نونیز، مهاجم بنفيکا برای تقویت خط حمله و خط هافبک تیم خود هستند که ظاهرا اولویت اصلی منچستر یونایتد می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN، منچستر یونایتد بودجه قابل توجهی برای کار در پنجره نقل و انتقالات در تابستان امسال دارد، اما باشگاه آن‌طور که رالف رانگنیک پیشنهاد کرده بود، 10 بازیکن جدید را جذب نخواهد کرد.

منابع گفته‌اند که منچستر یونایتد تقویت خط حمله و هافبک خود در پنجره تابستانی را در اولویت بالاتری نسبت به جذب نیروهای تقویتی در دفاع قرار داده است. 

منچستر یونایتد آماده رقابت با لیورپول برای جذب داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای باشگاه بنفیکا لیسبون پرتغال است. منابع گفته‌اند که منچستر یونایتد حتی اگر مجبور به تقابلی سخت با لیورپول باشد، باز هم از رقابت برای جذب وی کنار نخواهد کشید.

به گفته منابع، داروین نونیز علاقه‌مند به بازی ثابت در رقابت‌های لیگ قهرمانان است که این سبب پیشی گرفتن لیورپول در رقابت برای جذب این بازیکن می‌شود؛ اما منچستر یونایتد معتقد است این شانس وجود دارد که او را متقاعد کند که به اولدترافورد نقل مکان کند.

لیورپول هنوز برای داروین نونیز پیشنهادی ارائه نکرده است، اما تمایلی به وارد شدن به یک جنگ نقل و انتقالاتی با منچستر یونایتد ندارد، حتی اگر سادیو مانه به بایرن مونیخ بپیوندد.

منابع گفته‌اند که یک از مسائل مهم برای منچستر یونایتد و لیورپول، قیمت‌گذاری بنفیکا برای این بازیکن است.

بنفیکا در ابتدا قیمت داروین نونیز را بیش از 110 میلیون پوند اعلام کرد؛ اگر چه این احساس وجود دارد که با توجه به تمایل این بازیکن برای انتقال، هر پیشنهاد بیش از 80 میلیون پوند جدی گرفته شود.

دیگر گزینه منچستر یونایتد برای تقویت خط حمله کریستوفر انکونکو می‌باشد و مدتی است که وی را تحت نظر دارند.

9404