میلان در آستانه تکمیل خرید وینگر بروژ با اصرار شدید مالدینی

میلان در آستانه تکمیل خرید وینگر بروژ با اصرار شدید مالدینی

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط رسانه‌ها و منابع ورزشی و خبری ایتالیایی، به نظر می‌رسد که کار انتقال وینگر هلندی کلوب بروژ بلژیک به جمع شاگردان استفانو پیولی در روسونری مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و احتمالا به زودی این انتقال اعلام رسمی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، خبرنگار این منبع خبری در یکی از تازه‌ترین گزارش‌های خود این گونه تاکید می‌کند که مدیریت باشگاه آث میلان در آستانه نهایی کردن انتقال و قرارداد نوآ لنگ، وینگر هلندی باشگاه بلژیکی کلوب بروژ می‌باشد. این بازیکن بیست و دو ساله به زودی بازیکن روسونری خواهد بود و حتی رقم انتقال آن در حال مشخص شدن است.

مدیریت باشگاه بلژیکی کلوب بروژ مبلغی معادل با رقم بیست میلیون یورو به همراه مبالغی به عنوان پاداش را برای این انتقال و درآمد حاصل از این فروش کسب خواهد کرد و این بازیکن هلندی نیز حقوق و دستمزدی سالانه به مبلغی معادل با رقم 2.8 میلیون یورو در باشگاه آث میلان ایتالیا دریافت خواهد کرد. هفته آینده برای نهایی شدن این معامله بسیار سرنوشت‌ساز و حیاتی خواهد بود.

با تمام این اوصاف، به نظر می‌رسد که مدیریت روسونری آماده است تا به خودش و استفانو پیولی یک بازیکنی را هدیه بدهد که قابلیت بازی در تمام پست‌های هجومی را دارا می‌باشد. پائولو مالدینی بر روی انجام این معامله و شکل‌گیری این انتقال شدیدا اصرار دارد.

9404