چرا ملی‌پوش آلمانی مونیخ را ترک و با وجود درآمد کمتر به دورتموند پیوست؟

چرا ملی‌پوش آلمانی مونیخ را ترک و با وجود درآمد کمتر به دورتموند پیوست؟

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش و آلمانی باواریایی‌ها در پایان رقابت‌های این فصل، بایرن مونیخ را به مقصد بروسیا دورتموند ترک کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، نیکلاس زوله، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان و بازیکن سابق باشگاه بایرن مونیخ که در انتهای رقابت‌های این فصل با ترک مونیخ، به جمع یاران بروسیا دورتموند ملحق شده است، در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها مدعی شد که حتی بعد از تصمیم‌گیری خود مبنی بر ترک مونیخ نیز تا روز آخر به دنبال این بوده که همه تلاش خود را برای کسب موفقیت با بایرن مونیخ انجام دهد و در این ارتباط چنین می‌گوید: "حتی پس از اعلام انتقال من، می‌خواستم ثابت کنم که هنوز می‌خواهم همه چیز را با بایرن مونیخ به دست بیاورم. من اين‌جا پنج قهرمانی لیگ، دو جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردم. حالا امیدوارم بتوانم این موفقیت را با بروسیا دورتموند تکرار کنم. این فقط امید نیست بلکه من به شدت به آن اعتقاد دارم."

نیکلاس زوله در مورد علت انتخاب بروسیا دورتموند با وجود حقوق و دستمزد دریافتی کمتر نسبت به زمان حضورش در باشگاه بایرن مونیخ هم چنین توضیح می‌دهد:"به ایجنتم گفتم که اگر باشگاهی بتواند من را برای حضور در تیم خود متقاعد کند، برایم مهم نیست که در آن باشگاه چقدر حقوق خواهم گرفت. من می‌دانم که به عنوان یک فوتبالیست، آن قدر پول به دست آورده‌ام که نگران زندگی‌ام نباشم. می‌توانید ببینید که بروسیا دورتموند چگونه به جدایی هالند واکنش نشان داد و با سه بازیکن جدید بین‌المللی و آلمانی به اسامی کریم آدیمی، نیکو اشلوتربک و من قرارداد بسته است. افراد مسئول به من نشان دادند که ما در رقابت‌های فصل آینده تیمی خواهیم داشت که کاملا می‌تواند مدعی باشد که عنوان قهرمانی را کسب کند؛ وگرنه اگر شرایط این‌گونه نبود، به این تیم نمی‌آمدم."

9404