بعد از فنایی؛ رحیم‌پور هم از پرسپولیس جدا شد

بعد از فنایی؛ رحیم‌پور هم از پرسپولیس جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی بدنساز پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش فوتبالی، مظاهر رحیم پور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به همکاری خود با قرمزها پایان داد.

او در این پست اینستاگرامی نوشته که حضور در پرسپولیس برایش مقدور نیست تا به این ترتیب رسما کارش در جمع سرخپوشان به اتمام برسد.

در پست او آمده است: زیباترین و مهمترین اتفاقی که در طول مربیگری برایم رقم خورد حضور در تیم محبوبم پرسپولیس بود. تیمی که در ادامه راه پرافتخارش، دو قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی سوپر جام و یک نایب قهرمانی آسیا را با آن تجربه کردم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکردم، به یقین آرامش و موفقیت تیم از هر امری برایم مهم‌تر است. حال در برهه‌ای قرار گرفته‌ام که بنا به دلایلی همراهی تیم محبوبم برایم مقدور نیست. در پایان از خداوند منان خواهان بهترین اتفاق ها برای خانواده بزرگ پرسپولیس هستم.

رحیم‌پور در نیم فصل لیگ نوزدهم به همراه یحیی‌گل‌محمدی و سایر اعضای کادرفنی از شهرخودرو راهی پرسپولیس شد و در دو سال و نیم گذشته به عنوان مربی بدنساز در پرسپولیس حضور داشت، او در یک سال اخیر سوژه انتقادهای نسبتا زیادی شد که همین موضوع موجب شد تا او به همکاری خود با یحیی و باشگاه پرسپولیس پایان دهد.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد استفاده از دستیاران خارجی را به جای همکارانش در این باشگاه را ارائه کرده است و در این بین رزومه مربیانی از کشورهای ایتالیا، آلمان و .. را در اختیار سرمربی پرسپولیس قرار داده است تا او درباره آنها تصمیم‌گیری کند.

سرمربی قرمزها تاکنون واکنشی به قطع همکاری با مربیان فصل گذشته پرسپولیس نداشته است.

7655