اروگوئه و مهاجم‌هایی که در اروپا می‌درخشند؛ از سوارز و کاوانی تا نونیز(عکس)

اروگوئه و مهاجم‌هایی که در اروپا می‌درخشند؛ از سوارز و کاوانی تا نونیز(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که فوتبال اروگوئه در تربیت و پرورش بازیکنانی ماهر در پست مهاجم بسیار توانمند و غنی است چرا که به تازگی داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای تیم بنفیکا بسیار معروف شده است و بر سر زبان ها افتاده است.

به گزارش فوتبالی، گفته شده که داروین نونیز با لیورپول به توافقاتی شخصی دست یافته است و باید دید که در نهایت این مهاجم اروگوئه ای راهی لیورپول می شود یا خیر. داروین نونیز که در حال حاضر در بنفیکا توپ می زند و 22 سال دارد و آینده درخشانی پیش‌روی او است. به نظر می رسد که یک مهاجم بزرگ اروگوئه ای دیگر در حال طلوع است.

پیش از داروین نونیز، مهاجم های اروگوئه‌ای بزرگ دیگر هم بوده اند که در فوتبال اروپا خوش درخشیده اند. از میان آن ها می توان به دیگو فورلان، ادینسون کاوانی و لوئیس سوارز اشاره کرد. لوئیس سوارز را می توان درخشان ترین چهره میان این بازیکنان دانست که سابقه قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را هم به همراه بارسلونا در کارنامه دارد.

به نظر می رسد هدف لیورپول هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و به همین دلیل به سراغ داروین نونیز رفته است تا خط حمله خود را تقویت کند.

1470