چرا هازارد و یارانش با لباس تیم زنان بلژیک بازی کردند؟

چرا هازارد و یارانش با لباس تیم زنان بلژیک بازی کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی بلژیک شب گذشته در حالی توانست لهستان را با نتیجه شش بر یک شکست بدهد که ادن هازارد، کوین دی بروینه و بقیه ستارگان این تیم لباس متفاوتی را به تن داشتند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی بلژیک ملقب به شیاطین سرخ در این بازی از پیراهن مشکی و شورت و جوراب قرمز استفاده کرد که البته طراحی این لباس هم با سایر بازیهایی که داشتند، متفاوت بود.

دلیل این تغییر هم این بود که تیم ملی بلژیک با توجه به در پیش بودن یوروی زنان قصد حمایت از تیم ملی فوتبال زنان این کشور را داشت. البته بلژیکی ها اولین تیمی نبودند که این کار را کردند چراکه تیم ملی مردان آلمان نیز در بازی اخیرش با لباس مخصوص تیم زنان خود در لیگ ملت ها حضور پیدا کرد.

یوروی زنان اسپانیا قرار است که از روز 16 تیر در انگلیس آغاز شود که هلند به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات حضور پیدا می کند. هلند در سال 2017 میزبان بازیها بود که در فینال توانست دانمارک را شکست بدهد. فینال مسابقات قرار است که در استادیوم ومبلی در شهر لندن برگزار شود. ایرلند شمالی برای اولین بار در مسابقات حضور پیدا می کند و سیستم داور ویدیویی نیز در این بازیها مورد استفاده قرار می گیرد.

4125