پیشکسوت ملوان: بازی دادن به مرادمند و یزدانی، باعث پیدایش اختلاف در تیم می‌شد

پیشکسوت ملوان: بازی دادن به مرادمند و یزدانی، باعث پیدایش اختلاف در تیم می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال ملوان معتقد است یزدانی و مرادمند در فصل بعد می‌توانند کمک بیشتری به این تیم بکنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، غفور جهانی درباره عملکرد تیم فوتبال ملوان در این فصل گفت: ملوان بازیکنان خوبی را در ابتدای فصل گرفت در یارگیری بهتر از سایر تیم‌ها عمل کرد. کادر فنی ملوان هم از مربیان بومی تشکیل شد و آشنایی خوبی با شخصیت تیم داشتند و همین کمک کرد تا ملوان به موفقیت برسد. 6 سال مربیان غیر بومی هدایت ملوان را بر عهده داشتند و با وجود تمام تلاش‌هایی که شد، نتوانستند آن نتیجه مدنظر را بگیرند.

این پیشکسوت فوتبال گیلان در خصوص کم حاشیه بودن قوهای سپید انزلی در این فصل لیگ یک توضیح داد: پژمان نوری به عنوان مدیریت باشگاه و پوررشید به عنوان حامی مالی ملوان به خوبی تیم را جمع کردند. من همیشه به مدیریت و کادر فنی نصیحت می‌کردم که تیم وارد حاشیه نشود  زیرا جمع کردن آن در یک شهر کوچک سخت و دشوار است و تیم را از هدفش دور می‌کند. ملوان این فصل با برنامه عمل کرد و از زمان و محل و امکانات تمرینی گرفته تا پرداخت پول بازیکنان، همه چیز به موقع صورت گرفت و همین باعث شد که حاشیه‌ای پیش نیاید. مازیار زارع و پژمان نوری هم مثل برادر بزرگ‌تر برای بازیکنان بودند و همین همدلی و انسجام تیم را بیشتر کرد.

جهانی در خصوص سکونشینی2 مدافع سرباز ملوان یعنی مرادمند و یزدانی عنوان کرد: یزدانی و مرادمند بازیکنان بزرگی هستند و امیدوار بودم بتوانند به تیم کمک کنند اما در قضیه آن‌ها حق با مازیار زارع بود. مازیار معتقد بود خط دفاعش یکی از بهترین خط دفاع‌های لیگ است و بازی دادن به این دو می توانست هم باعث ناهنگی تیم شود و هم اختلاف به وجود بیاورد. اگر این اتفاقات هم می‌افتاد، جمع کردن آن در آن مقطع از فصل کار سختی بود و امیدوارم آن‌ها سال دیگر در لیگ بررتر بتوانند برای ملوان بازی کنند.

او در خصوص راهکار مدیریت ملوان برای این که به سرنوشت فجرسپاسی دچار نشود، تصریح کرد: ملوان تیم ریشه‌داری است و از سال 1346 در بالترین سطح فوتبال ایران بوده و سردی و گرمی کار را چشیده است. من دیشب هم به آن‌ها تاکید کردم که از الان به فکر بستن تیم خود برای فصل آینده باشند. در لیگ برتر بازیکنان بزرگی حضور دارند و ملوان نمی تواند با همین تیم با رقبای بزرگی چون استقلال، پرسپولیس و سپاهان رقابت کند. تیم باید تقویت شود و برای جذب بازیکنان باکیفیت باید هزینه شود. این راهکار موثری برای ماندن در فصل بعد لیگ برتر است و برای هدف‌های بزرگ‌تر در سال‌های آینده باید برنامه‌ریزی و هزینه‌های بیشتری شود.

۴۱۵۴