لواندوفسکی قصد ورود به جنگ با بایرن مونیخ را ندارد

لواندوفسکی قصد ورود به جنگ با بایرن مونیخ را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی مصر است که مشکلش با بایرن مونیخ به صورت صلح آمیز برطرف شود. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد روبرت لواندوفسکی با باواریایی‌ها در سال 2023 به پایان می‌رسد و ستاره سابق بروسیا دورتموند بارها به صورت عمومی اعلام کرده که دیگر نمی‌خواهد برای بایرن مونیخ بازی کند و بهتر است که سران این باشگاه او را در تابستان با یک مبلغ معقول به فروش برسانند.  

لواندوفسکی در مصاحبه‌ای با بیلد گفت: "همیشه می‌خواستم به بهترین شکل که به نفع هر دو طرف باشد از بایرن مونیخ جدا شوم و به باشگاه و هواداران آسیبی نرسانم. همیشه قدردان هواداران بوده‌ام و آن‌ها همیشه مرا حمایت کرده‌اند. اگر من درباره شرایطم صادق نمی‌بودم، آن‌گاه احساس خوبی به من دست نمی‌داد. من آدم خودخواهی نیستم. می‌دانم در بایرن به چه چیزهایی رسیدم و بابت آن خیلی خوشحالم. همچنین می‌دانم که همیشه بهترینم را برای باشگاه گذاشته‌ام و سعی کردم در طول هشت سال اخیر هواداران را اذیت نکرده باشم. حالا فکر می‎‌کنم زمان مناسبی برای تجربه کردن یک ماجراجویی جدید است."

"من به بایرن مونیخ احترام می‌گذارم. اما تغییرات جزئی از زندگی یک فوتبالیست و باشگاه است. امیدوارم رفتارم را خودخواهی تلقی نکنید. نمی‌خواهم با بایرن مونیخ جنگی راه بیاندازم، چون ما دشمن نیستیم."

4416