تمجید ستاره رئال مادرید از سرمربی سابق شیاطین سرخ

تمجید ستاره رئال مادرید از سرمربی سابق شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا مدافع اتریشی مدعی است که رالف رانگنیک زمان بیشتری برای بازسازی منچستریونایتد احتیاج داشت. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه فصل 2021-22 رالف رانگنیک آلمانی به عنوان جانشین اوله گونر سولشر معرفی شد، اما او نیز نتوانست یونایتد را به جاده خوشبختی بازگرداند و در پایان فصل به رده‌ای بهتر از ششم و کسب سهمیه لیگ اروپا نرسیدند. او در پایان فصل جای خود را به اریک تن هاگ داد و خودش سکان هدایت تیم ملی اتریش را برعهده گرفت و توانسته شروع خوبی نیز داشته باشد. 

به نقل از آ اس، آلابا ضمن تمجید از رانگنیک به The Athletic گفت: "او خیلی خوب بوده و می‌توانید ببینید ما واقعا در زمین با هدف و نقشه بازی می‌کنیم و برای ما نتیجه خوبی در برداشته است. او نمی‌خواهد که ما به حریف اجازه نفس کشیدن بدهیم. این برای ما خوب است. من رالف را از وقتی که 18 ساله بودم می‌شناسم و واقعا یک مربی در سطح کلاس جهانی است. او در گذشته کارهای فوق العاده‌ای انجام داده و این را زمان حضور در لایپزیش، سالزبورگ و هافنهایم به اثبات رسانده است. او زمان کافی در منچستریونایتد پیدا نکرد. او نقشه خوبی برای تیم ملی اتریش دارد و چیزهای زیادی از فوتبال می‌داند."

4416