میزبانی شیراز در مسابقات گروه چهار فوتسال بانوان کشور

میزبانی شیراز در مسابقات گروه چهار فوتسال بانوان کشور

پایگاه خبری فوتبالی- مرحله برگشت رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول بانوان کشور در گروه چهارم به میزبانی شیراز، چهارشنبه ۱۸ خرداد آغاز شد و نماینده فارس کار خود را با شکست آغاز کرد.رقابت‌های فوتسال لیگ یک بانوان کشور در هشت گروه و با حضور ۴۰ تیم برگزار می‌شود و مسابقات دور برگشت این رقابت‌ها در گروه چهارم، به میزبانی شیراز و از صبح چهارشنبه ۱۸ خرداد آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، در گروه چهارم، تیم‌های کاروتک شیراز، شهروند ساری، شگفتی سازان جویبار، هیئت فوتبال نطنز و هیئت فوتبال چابکسر حضور دارند.

در اولین روز این رقابت‌ها که در سالن پهلوانان نصیری شیراز در حال برگزاری‌ است، تیم‌های هیئت فوتبال چابکسر و هیئت فوتبال نطنز، برنده از زمین خارج شدند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان شیراز به ایسنا گفت: در اولین روز از این رقابت‌ها، تیم هیئت فوتبال چابکسر به دلیل حاضر نشدن تیم شهروند ساری، با نتیجه سه بر صفر، برنده اعلام شد.

سید محمدرضا حسینی گفت: در رقابت بعدی تیم فوتسال کاروتک به عنوان نماینده فارس در رویارویی با هیئت فوتبال نطنز، صدرنشین گروه چهارم، با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر، بازی را واگذار کرد.

حسینی افزود: مهندس بهزادی مدیرعامل باشگاه کاروتک با قبول این میزبانی خدمت شایانی را به فوتسال بانوان شیراز انجام داد که امیدوارم در ادامه این بازی ها بتواند نتایج شایسته ای بگیرد.

رئیس هیئت فوتبال شیراز خاطرنشان کرد که این رقابت‌ها تا روز ۲۲ خرداد و مشخص شدن تکلیف تیم صعود کننده از این گروه، ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، بانوان فوتسالیست کاروتک شیراز در دور رفت در چابکسر با کسب یک پیروزی و یک تساوی، با امید به صعود پا به دور دوم مسابقات گذاشته‌اند.

شاگردان فهیمه نوری در دومین دیدار خود فردا پنجشنبه میزبان شهروند ساری خواهند بود.

7777