محمدزاده: کسب رتبه هشتمی برای آلومینیوم قابل دفاع بود/ دنبال بازارگرمی نیستم

محمدزاده: کسب رتبه هشتمی برای آلومینیوم قابل دفاع بود/ دنبال بازارگرمی نیستم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است قرار گرفتن در رتبه هشتم برای آنها، عملکردی قابل دفاع به شمار می‌آید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، وحید محمدزاده درباره فصلی که آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت، گفت: این دومین سالی بود که این تیم در لیگ برتر حضور داشت و فکر می‌کنم کسب رتبه هشتمی برای ما نتیجه‌ای قابل دفاع بود. هدف باشگاه هم همین بود که بتوانیم رتبه‌ای آبرومندانه کسب کنیم و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. البته لیاقت تیم ما این بود که در جایگاه بهتری قرار می‌گرفتیم و در چند بازی به دلیل بدشانسی و اشتباهات داوری، امتیازهای حساسی از دست دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا آلومینیوم اراک در مقطعی نسبتاً طولانی نتیجه نگرفت؟»، تصریح کرد: شرایط آن زمان تیم ما واقعاً بد بود و خودمان هم نمی‌دانستیم چرا نتیجه نمی‌گیریم. ما لیگ را عالی شروع کردیم و تا نیم‌فصل هم خوب جلو آمدیم، ولی در ادامه نتایج خوبی نگرفتیم. اگر آن نتایج ادامه داشت قطعاً در بین بالانشین‌ها بودیم، ولی به هر حال در فوتبال روزهای خوب و بد هم وجود دارد. بازیکنان ما تلاش خودشان را کردند و نتایج خوبی هم در مجموع گرفتیم.

محمدزاده در مورد اینکه آیا برای فصل بعد تصمیم به جدایی گرفته است، اظهار داشت: معمولاً خیلی حرف‌ها در فصل نقل‌وانتقالات کلیشه‌ای است و من هم هیچ وقت دنبال بازارگرمی نبودم. این طبیعی است که پیشنهاد داشته باشم، ولی دوست ندارم در این زمینه صحبت کنم. فعلاً چیزی مشخص نیست و هر وقت تیم فصل بعدم را انتخاب کردم در این زمینه صحبت خواهم کرد.

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان خاطرنشان کرد: تلخ‌ترین اتفاق برای ما در این فصل قهرمان نشدن در جام حذفی بود، تلخ از این لحاظ که در بازی فینال خیلی بهتر از نساجی بازی کردیم و باید قهرمان می‌شدیم. امیدوارم آلومینیوم فصل آینده روزهای بهتری را تجربه کند.

7777