ادعای خبرورزشی؛ رونمایی از قرارداد خریدهای پرسپولیس

ادعای خبرورزشی؛ رونمایی از قرارداد خریدهای پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- طبق ادعای خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس بودجه‌ای بیشتر از 100 میلیارد تومان را برای فصل نقل و انتقالات کنار گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از ناکامی در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش، از همین حالا برای فصل آینده استارت زده و حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات داشته است.

این تیم تا امروز با سه بازیکن سرشناس به توافق رسیده و به زودی از خریدهای دیگر پرسپولیس هم رونمایی خواهد شد. خریدهایی که طبق ادعای خبرورزشی، جذب هر کدام از آنها، حداقل 10 میلیارد تومان برای این تیم هزینه داشته است.

بر اساس این گزارش، قرارداد علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی مشابه یکدیگر بوده و هر کدام از این دو نفر، با قرارداد 12 میلیارد تومان به عنوان قرارداد پایه به علاوه آپشن 6 میلیارد تومانی به پرسپولیس آمده‌اند.

دانیال اسماعیلی‌فر که امروز با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری گرفت، قراردادی 10 میلیارد تومانی با این تیم بسته که آپشن هم به آن اضافه خواهد شد و اگر قرار به پرسپولیسی شدن سروش رفیعی باشد، او هم با چنین قراردادی به این تیم برخواهد گشت.

سجاد شهباززاده هم طبق ادعای خبرورزشی، پیشنهادی 12 میلیارد تومانی از پرسپولیس دارد ضمن آنکه این باشگاه رقمی بین 600 تا 900 هزار دلار برای جذب یک مهاجم خارجی سرشناس کنار گذاشته است.

1984