گزارش‌روز؛ آخرین وضعیت 13 بازیکن که در حاشیه پروژه میلان قرار دارند

گزارش‌روز؛ آخرین وضعیت 13 بازیکن که در حاشیه پروژه میلان قرار دارند

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت روسونری باید تکلیف سیزده بازیکنی را که در پروژه این باشگاه در سال آینده جایی ندارند، مشخص کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کالچو مرکاتو، گمانه‌زنی‌های بسیاری در رابطه با خریدهای تابستانی میلان وجود دارد؛ اما آن‌ها هم‌چنین باید به وضعیت سیزده بازیکنانی که در حاشیه پروژه‌شان قرار دارند نیز رسیدگی کنند.

تیموئه باکایوکو:

یکی از 13 بازیکنی است که در پروژه میلان جایی ندارد. هر چند که قرارداد قرضی او دو ساله است اما میلان به احتمال فراوان به صورت زود هنگام این قرارداد را فسخ خواهد کرد. او اخیرا به تیم والنسیا لینک شده است؛ جایی که رینو گتوزو مربی سابق او در میلان و ناپولی حضور دارد.

سامو کاستیخو و فوده بالو توره:

با توجه به نزدیک بودن اتمام قرارداد کاستیخو با میلان و این‌که او در فصل گذشته به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده بود، ماجراجویی او با میلان به پایان رسیده است و فوده بلو توره نیز تنها پس از یک فصل ممکن است با میلان خداحافظی کند. مدافع ملی‌پوش سنگالی با وجود این‌که بسیار اندک مورد استفاده قرار گرفت، دچار مصدومیت‌های فراوانی شد.

جونیور مسیاس:

خرید او از کروتونه 5.4 میلیون یورو هزینه خواهد داشت؛ مبلغی که مدیریت میلان آن را بیش از حد می‌داند اما فضا برای مذاکرات جهت کاهش این مبلغ وجود دارد. گفتنی است که کروتونه از سری بی به سری سی نیز سقوط کرده است.

راده کرونیچ:

مذاکرات با مدیر برنامه‌های بازیکن در جریان است، کسی که در مراحل پایانی اسکودتو تاثیر گذار ظاهر شد و در نقش‌های مختلفی به میدان رفت. قرارداد این هافبک اهل بوسنی از 2024 به 2026 تمدید زودهنگام خواهد شد.

دانیل مالدینی و متئو گابیا:

آینده هر دو بازیکن با توجه به فرصت کم بازی در میلان نیاز به بررسی و تصمیم‌گیری دارد اما ممکن است به دلایل قوانین لیست تیم که از سوی یوفا پیرامون بازیکنان بومی و آکادمی وضع شده است، هر دو بازیکن مجبور به ماندن باشند.

توماسو پوبگا:

هافبکی که پس از چهار فصل حضور قرضی و عملکردهای فوق‌العاده‌اش به میلان بازخواهد گشت و این بار به عنوان یکی از بازیکنان تیم اصلی در تیم استفانو پیولی خواهد ماند. در واقع او جایگزین باکایوکو خواهد بود.

ماتیا کالدارا:

این مدافع میانی ایتالیایی فصل اخیر را در ونتزیا سپری کرد و پس از گذراندن مشکلات مصدومیتش توانست بازی‌های منظمی انجام بدهد؛ اما او در ونتزیا که به سری بی سقوط کرده، نخواهد ماند و در میلان نیز جایی نخواهد داشت. کالدارا به تیم تازه صعود کرده مونتزا لینک شده است؛ جایی که گالیانی و برلوسکونی انتظارش را می‌کشند.

یاسین عدلی:

میلان به ارزش هشت میلیون یورو او را از بوردو خریداری کرد به شرط آن‌که تا پایان فصل قبل در تیم فرانسوی حضور داشته باشد. با زدن یک گل و هشت پاس گل او فصلی پر از نوسان داشت و در نهایت تیم بوردو به دسته پایین‌تر سقوط کرد. با این وجود بازیکن 21 ساله روند رو به رشد و دلگرم کننده‌ای داشته است و با در نظر گرفتن ویژگی‌های فیزیکی و فنی قطعا برای پیولی مفید خواهد بود. او پس از اتمام تعطیلات به میلان بازمی‌گردد و با مربی و هم‌تیمی‌هایش ملاقات خواهد کرد.

لورنزو کولومبو:

این مهاجم ایتالیایی فصل قبل را به صورت قرضی در اسپال سپری کرد؛ جایی که او در سی و چهار بازی موفق به زدن شش گل در سری بی شد و در بیشتر بازی‌ها در ترکیب اصلی حضور داشت. او به میلان بازمی‌گردد اما احتمالا به یک تیم سری آ قرض داده خواهد شد.

آلسیو رومانیولی:

این کاپیتان 27 ساله روسونری از سال 2015 در میلان حضور دارد اما به نظر می‌رسد دوران او با روسونری به پایان رسیده است؛ چرا که میلان برای تمدید قرارداد او درخواست کاهش دستمزد شش میلیون یورویی فعلی بازیکن به کمی زیر سه میلیون یورو داشته است. این در حالی است که میلان در آن پست بازیکنانی چون فیکایو توموری، پیر کالولو، سیمون کیائر، گابیا را دارد و احتمالا خریدی چون اسون بوتمان خواهد داشت. مذاکرات او با لاتزیو هم‌چنان در جریان است اما هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند. 

لئو دوئارته:

مدافع برزیلی در حال حاضر به صورت قرضی در باشاک شهیر استانبول حضور دارد و باشگاه ترکیه‌ای گزینه حق خرید دوئارته را دارد. با وجود این‌که او در 33 بازی سوپرلیگ ترکیه بازی کرده و یک مدافع شروع کننده و یک مدافع شروع کننده بوده است؛ اما در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از دائمی سازی قرارداد او دیده نمی‌شود. با تمام این اوصاف او در میلان نخواهد ماند و تنها موضوع این است که به کجا خواهد رفت.

9404