آخرین خبرها از گزینه خرید دوگانه میلان از بروژ: از نبود من گریه خواهید کرد!

آخرین خبرها از گزینه خرید دوگانه میلان از بروژ: از نبود من گریه خواهید کرد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی میلان نیوز، مدیریت روسونری در حال کار بر روی پروژه تقویت فاز هجومی این تیم می‌باشد و در حال حاضر تمام توجهات پائولو مالدینی بر روی انتقال دوگانه و شصت میلیون یورویی کلوب بروژ بلژیک می‌باشد.

در رابطه با شارل دکتلار، او فیدبک های بسیار مناسبی در رابطه با بازی در نقش‌های مختلف دارد؛ کسی که بیشتر از اهداف دیگر تمام خصوصیات بازیکنی که استفانو پیولی آن را کم دارد را داراست. مدیریت باشگاه بلژیکی کلوب بروژ از فروش ستاره‌اش استقبال می‌کند اما درخواست فعلی آن‌ها مبلغی معادل با رقم سی و پنج میلیون یورو می‌باشد و به نظر می‌رسد قصدی برای کاهش میزان این مبلغ ندارند.

نوآ لنگ دیگر بازیکن کلوب بروژ است که مقامات میلان تمایل به جذب این بازیکن دارند و این مسیر هم‌چنان زنده است اما خبرنگار میلان نیوز تاکید می‌کند که این باید کمتر حرف بزند و بگذارد که مدیر برنامه‌هایش و مقامات میلان کار مذاکرات را انجام بدهند. به این خاطر که این ستاره هلندی اخیرا در یک مصاحبه با رسانه‌های بلژیکی اعلام کرده است که من آن عاملی هستم که باعث داغ‌تر شدن و جذاب شدن فوتبال بلژیک شده است و فصل آینده از نبود نوآ لنگ در لیگ گریه خواهید کرد! او هم‌چنین تاکید کرده که باشگاه میلان به دنبال جذب اوست اما هنوز به توافق شخصی با روسونری نرسیده است.

انتظار می‌رود تا پایان ماه ژوئن قفل هر دو انتقال باز شود؛ چرا که در تاریخ یازدهم جولای کل تیم باید در دسترس استفانو پیولی باشد تا پیش فصل میلان و آمادگی برای فصل آینده به صورت رسمی آغاز شود.

9404