رسمی؛ تمدید قرارداد کاپیتان دوم رئال مادرید

رسمی؛ تمدید قرارداد کاپیتان دوم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ در رئال مادرید ماندنی شد.

به گزارش فوتبالی، لوکا قراردادش را با رئال مادرید تا سال 2023 تمدید کرد. این هافبک که در تابستان 37 ساله می شود، روز چهارشنبه با اجازه فدراسیون فوتبال کرواسی به مادرید سفر کرد تا قرارداد جدیدش را امضا کند و بعد از آن به اردوی تیم ملی کشورش برای ادامه بازیهای لیگ ملت های اروپا برگردد. این مراسم به صورت خصوصی و با حضور فلورنتینو پرز مدیر رئال برگزار شد و خبری از خبرنگاران نبود. مودریچ پیراهن یادگاری تمدید قرارداد تا 2023 را هم از مدیر رئال مادرید هدیه گرفت.

مودریچ بدین ترتیب دوازدهمین فصلش در رئال را خواهد داشت. وی تا کنون 436 بازی در پیراهن رئال داشته و بیستمین بازیکن تاریخ رئال است که می تواند به 500 بازی نزدیک شود. لوکا خیلی راحت برای تمدید با رئال مادرید به توافق رسید. این بازیکن فصل درخشانی را در ترکیب آنچلوتی داشت و بهترین بازیکن فینال سوپرجام شد و یک پاس طلایی و باورنکردنی به رودریگو گوئس در مقابل چلسی داد. مودریچ فصل را با 3437 دقیقه و 45 بازی به پایان رساند که در 40 تا از بازیها فیکس بود.

مودریچ در سال 2012 با 35 میلیون یورو از تاتنهام به رئال پیوست که زمان نشان داد که یک سرمایه گذاری رویایی و ایده آل برای رئال مادرید بوده است. وی در سال 2018 برنده توپ طلا شد که تنها بازیکن در این سالها بود که سلطه رونالدو و مسی در این جایزه را شکست.

4125