واکنش گزینه مدنظر میلان به حضور در این تیم و قول مالدینی به او

واکنش گزینه مدنظر میلان به حضور در این تیم و قول مالدینی به او

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که انتقال اسون بوتمان از تیم فرانسوی لیل به جمع شاگردان استفانو پیولی در تیم آث میلان ایتالیا مراحل نهایی خود را سپری می‌کند و در همین زمینه گفته می‌شود که مالدینی حتی قول حضور در روسونری را به این بازیکن داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های هلندی ای اس پی ان، اسون بوتمان، بازیکن تیم فرانسوی لیل گزینه‌ای است که آث میلان و پائولو مالدینی از مدت‌ها قبل این بازیکن را دنبال کرده‌اند و حتی گزارشات مختلفی از توافق این ستاره لیل فرانسه با مدیران باشگاه آث میلان خبر داده‌اند.

در شرایطی که پروژه انتقال اسون بوتمان از لیل به دلیل تغییر مالکیت باشگاه ایتالیایی دچار توقف شده بود‌، اما حالا به نظر می‌رسد با ورود جری کاردیناله و ادامه همکاری پائولو مالدینی با باشگاه ایتالیایی آث میلان، می‌توانیم شاهد ادامه این پروژه و شکل گرفتن این معامله باشیم.

آنتونیو ویتیلو، گزارش‌گر و خبرنگار سرشناس نزدیک به باشگاه آث میلان نیز در یکی از تازه‌ترین توییت‌های خود چنین عنوان می‌کند که پائولو مالدینی به اسون بوتمان قول داده است که برای فصل آینده این بازیکن را به باشگاه آث میلان و سری آ خواهد آورد به شرط آن‌که بوتمان هم پای‌بند توافق با روسونری بماند.

اسون بوتمان در مصاحبه با خبرنگار رسانه ای اس پی ان هلند زمانی که خبرنگار از این بازیکن در رابطه با انتقال او به باشگاه آث میلان سوال می‌کند، لبخند جالب و سکوت معناداری از خود نشان می‌دهد.

9404