دلیل منتفی شدن انتقال مهاجم منچسترسیتی به رئال مادرید

دلیل منتفی شدن انتقال مهاجم منچسترسیتی به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل ژسوس مهاجم برزیلی منچسترسیتی می خواهد در رئال مادرید بازی کند اما انتقالش منتفی است چرا که رئال مادرید به دلایل اداری توان خرید وی را ندارد.

به گزارش فوتبالی، بر اساس قوانین لالیگا هر تیم می تواند فقط سه بازیکن با پاسپورت غیراروپایی داشته باشد. در حال حاضر وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو سه بازیکنی هستند که پاسپورت اروپایی ندارند. هر سه بازیکن درخواست پاسپورت اسپانیایی را داده اند اما بیش از 30 هزار نفر در صف انتظار هستند و شیوع ویروس کرونا مراحل اداری را در اداره مهاجرت اسپانیا به تعویق انداخته است. گابریل ژسوس نیز پاسپورت برزیلی دارد و به همین خاطر رئال مادرید نمی تواند مهاجم منچسترسیتی را بخرد.

مارکا گزارش داده است که هیچ کدام از سه برزیلی رئال مادرید زودتر از ژانویه نخواهند توانست که پاسپورت اسپانیایی بگیرند و به همین خاطر انتقال گابریل ژسوس به رئال مادرید منتفی شده است و این بازیکن باید به فکر مقصد دیگری برای آینده خود باشد.

بدین ترتیب هر چند که آنچلوتی از خرید ژسوس استقبال کرده بود اما انتقال این مهاجم به رئال منتفی است .فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی نیز اعلام کرده است که ژسوس از سیتی جدا می شود اما مقصدش یکی از تیم های انگلیسی خواهد بود و از این لیگ خارج نخواهد شد.

4125