استقلال آماده رونمایی از خریدهای جدید است/ ۲ بازیکن خارجی به‌زودی به ایران خواهند آمد

استقلال آماده رونمایی از خریدهای جدید است/ ۲ بازیکن خارجی به‌زودی به ایران خواهند آمد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال پس از انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه از برخی خریدهای جدید خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، باشگاه استقلال طبق لیست فرهاد مجیدی سراغ یکسری از بازیکنان رفت تا آنها را به خدمت بگیرد. با وجود جدایی مجیدی مدیران استقلال مذاکرات‌شان را متوقف نکردند و اگر از برخی از آنها رونمایی نمی‌شود، به دلیل مشخص نشدن سرمربیگری جدید است.

باشگاه استقلال تاکنون با یک مهاجم و یک هافبک خارجی به توافق رسیده و قرار است با مشخص شدن وضعیت سرمربی آبی‌پوشان به ایران بیایند و قراردادشان را امضا کنند. کاوه رضایی، محمد نادری و سعید صادقی گزینه‌های ایرانی استقلال هستند. با نادر و رضایی توافق شده است و ظاهراً پس از پایان اردوی تیم ملی در دوحه قطر نیز، مذاکرات نهایی با صادقی انجام می‌شود.

علی کریمی هافبک پیشین استقلال که فصل گذشته مصدوم بود هم علاقه‌مند به بازگشت به این تیم است. مسئولان استقلال دنبال این هستند تا در صورت تأیید نظر سرمربی، بندهایی در قرارداد کریمی لحاظ کرده و سپس قرارداد امضا کنند، از جمله این بندها می‌توان به بحث مصدومیت‌های او اشاره کرد.

براساس این گزارش، عارف غلامی مدافع ملی‌پوش استقلال که در اردوی تیم ملی در قطر حضور دارد خواستار بازی در خارج از کشور است، اما مدیران استقلال در حال صحبت با او هستند تا قراردادش را تمدید کنند. همچنین شایعاتی درباره جدایی امیرحسین حسین‌زاده هافبک تهاجمی استقلال مطرح شده بود که این موضوع صحت ندارد و این بازیکن ملی‌پوش فصل بعد در استقلال بازی خواهد کرد.

رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال نیز پیشنهاد مالی‌اش را به مسئولان باشگاه برای تمدید قراردادش ارائه کرده که طبق پیگیری‌ها رقم نسبتاً سنگینی است. مدیران استقلال در حال رایزنی هستند که تا به نوعی قرارداد جدید سیلوا را بیشتر به حالت آپشن در بیاورند.

علاوه بر همه اینها محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی که نیم‌فصل مشمول خدمت سربازی شدند، به دنبال راهی برای بازگشت به استقلال هستند. مرادمند در صورت گرفتن کارت پایان خدمت قراردادش را با استقلال تمدید خواهد کرد. یزدانی نیز اگر بتواند در آزمون دکتری قبول شود و معافیت موقت بگیرد، به استقلال بازمی‌گردد.

۴۱۵۴