احتمال تلاش پورتو برای بازگرداندن الکس تلس

احتمال تلاش پورتو برای بازگرداندن الکس تلس

پایگاه خبری فوتبالی - الکس تلس یکی از بازیکنان ضعیف منچستر یونایتد در رقابت‌های این فصل بود و انتقادات زیادی به این بازیکن وارد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه پرتغالی Correio da Manha، در اولین فصل حضور الکس تلس در باشگاه منچستر یونایتد انگلستان این بازیکن تنها در ۹ مسابقه در لیگ جزیره برای شیاطین سرخ به میدان رفت. چرا که اوله گونر سولشر، سرمربی وقت منچستر یونایتد لوک شاو انگلیسی را به فولبک برزیلی ترجیح می‌داد.

اما رقابت‌های این فصل برای این بازیکن بهتر از مسابقات فصل گذشته پیش رفت و این بازیکن در مجموع بیست و شش مسابقه برای تیم انگلیسی در میدان بازی‌ها حضور پیدا کرد. این بازیکن هم‌چنین بیست و یکمین مسابقه و حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره مقابل کریستال پالاس در آخرین دیدار رقابت‌های این فصل انجام داد.

طبق گزارش خبرنگار نشریۀ پرتغالی Correio da Manha، اگر مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلستان مایل باشند تا الکس تلس را به فروش برسانند، آن‌گاه مقامات باشگاه پرتغالی پورتو ممکن است برای بازگرداندن این مدافع سابق تیم خود در پنجرۀ نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو تلاش کنند.

الکس تلس هم‌چنان دو سال دیگر با مقامات و سران باشگاه منچستر یونایتد انگلستان قرارداد دارد و این قرارداد دارای این قابلیت می‌باشد که مدت زمان اعتبار آن دوازده ماه دیگر نیز تمدید شود.

9404